וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "איפה הילד": הותר לפרסום שם מעורבת נוספת בפרשת הסחר בתינוקות

19.11.2019 / 19:55

עו"ד רות אשרף-ממן שימשה כעורכת דינה של הרבנית רבקה סגל, האפוטרופסית של אחת מהנשים שילדן נלקח מהן, והיא חשודה אף היא בפרשה. שמה נחשף לבקשת וואלה! NEWS וכלי תקשורת נוספים. עורך דינה של אשרף-ממן סירב להגיב

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

הותר לפרסום הערב (שלישי) שמה של חשודה נוספת במעורבות בפרשה "איפה הילד": עורכת הדין רות אשרף-ממן, תושבת כרמיאל. זאת, לבקשת וואלה! NEWS וכלי תקשורת נוספים שהצטרפו להליך, ולאחר שהותרו לפרסום שמותיהם של מעורבים נוספים. במרכז הפרשה נחקר חשד לגניבה וסחר בינלאומי של תינוקות.

במסגרת הפרשה נחקר החשד כי ילדיהן של שתי נשים נלקחו לאימוץ, בהליך אשר לטענתן נכפה עליהן בתחבולות ובלחצים נפשיים. האחת היא י' צעירה פגועת נפש בהריון מתקדם שנחטפה, על פי החשד, לארצות הברית בתחבולות ותחת לחצים בלווית האפוטרופסית שלה, הרבנית רבקה סגל ממגדל העמק, בוצע בה ניתוח קיסרי, תינוקה נלקח ממנה מיד עם לידתו, והועבר שם לזוג חרדים אמידים חשוכי ילדים.

עורכת הדין רות אשרף-ממן. שלומי גבאי
עורכת הדין רות אשרף-ממן, בשבוע שעבר/שלומי גבאי

לאחר כשלוש שנות חקירה בישראל ובארצות הברית, עבר לאחרונה התיק לפרקליטות מחוז צפון והוצמדה לו פרקליטה המלווה את השלמות החקירה. אשרף-ממן הייתה גם עורכת הדין שייצגה את הרבנית סגל בבג"ץ "הביאס קורפוס" להשבת הילד, שהתנהל בפני הרכב בראשות נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות. הפרשה הוגדרה על ידי השופטים כ"טורדת מנוחה אשר לעת הזו רב הנסתר בה על הנגלה".

עו"ד שמעון קוקוש המייצג את עו"ד רות אשרף-ממן בחר שלא להגיב. לוואלה! NEWS נודע כי במקביל לפרסום סיפורה של אם נוספת, תיק חקירה נוסף בחשד לסחר בתינוקות נפתח לאחרונה ביחידה המרכזית של מחוז צפון.

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ליר שפיגלר וטל רזניק
י', פגועת נפש, קורבן לפרשת סחר וגניבת תינוקות. יואב איתיאל
י' שילדה נלקח ממנה עם לידתו/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully