וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת העץ בעמק חפר: הילדה בת התשע שנפצעה באורח קשה שבה להכרה

19.11.2019 / 11:45

לאחר שנפגעה יחד עם חברתה בת השמונה מנפילת עץ הדקל בקיבוץ בחן חל שיפור במצבה של הילדה, שמוגדר כעת כבינוני. בביה"ח מאיר סיפרו כי היא יציבה ונושמת בכוחות עצמה, ומשתפת פעולה עם הצוות הרפואי. על פי ההערכה, העץ קרס כתוצאה מרוח חזקה שנשבה במקום

צילום: אבי כהן, עריכה: שאול אדם

הילדה בת התשע שנפצעה באורח קשה מקריסת עץ בעמק חפר שבה היום (שלישי) להכרה, ומצבה מוגדר בינוני. זאת לאחר שאתמול נפגעה יחד עם ילדה בת שמונה כשעץ דקל גדול נפל עליהן בתחנת ההסעה בקיבוץ בחן. השתיים פונו לבתי החולים מאיר בכפר סבא ולניאדו בנתניה. על פי ההערכה, העץ קרס כתוצאה מרוח חזקה שנשבה במקום.

ד"ר דגנית כהן אדם, מ"מ מנהל טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי מאיר, עדכנה כי חל שיפור משמעותי במצבה של הילדה. לדבריה, היא יציבה ונושמת בכוחות עצמה, משתפת פעולה עם ההורים והצוות הרפואי.

עץ שקרס בקיבוץ בחן שבשרון 18 בנובמבר 2019. אבי כהן
העץ שקרס בקיבוץ בחן, אתמול/אבי כהן

תושב הקיבוץ שחזר אתמול בשיחה עם וואלה! NEWS את רגעי קריסת העת. "בדיוק הגעתי, ואז שמעתי שהעץ נופל", סיפר. "חשבתי בהתחלה שכולם ברחו, ואחת הילדות שנשרטה התחילה לבכות. הסתכלתי וראיתי בין העלים ראש וכתפיים. דיברתי עם הילדה, שאלתי אם לוחץ לה, הזנקתי אנשים שיבואו, והיא זחלה אליי החוצה".

אחרי שהצליחה לזחול החוצה, התחילו להגיע אנשים לזירה. "שאלתי אותה אם היא יכולה לקום, היא אמרה שכואב לב הגב, וזהו. הביאו אמבולנס, פרמדיקים מהיישוב, ופינו אותה", הוסיף התושב. "הבת שלי גם הייתה פה. היא הייתה בלחץ. בית הספר התקשר לכל ההורים, והם דואגים לכולם".

עוד בוואלה!

בתחנת ההסעה: שתי ילדות נפצעו קשה וקל מקריסת עץ בקיבוץ בשרון

לכתבה המלאה
עץ שקרס בקיבוץ בחן שבשרון 18 בנובמבר 2019. אתר רשמי
24 ילדים נפגעו בעשור האחרון. זירת נפילת העץ, אתמול/אתר רשמי

לפי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בעשור האחרון נפגעו 24 ילדים מנפילת עצים. מקרה אחד הסתיים בתמותה. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, אמרה כי "מדי שנה נפגעים ילדים מקריסת עצים במרחב הציבורי. זוהי אינה גזירת גורל. באחריות הרשות המקומית או בעל הקרקע לדאוג לתחזוקת העצים, במיוחד לקראת החורף ולוודא שאף ילד לא ייפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully