וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזעקה תפסה את ילדי נתיבות בבית הספר. ההורים: "לא היה צריך לחזור"

14.11.2019 / 11:39

ילדי העיר שבו ללימודים לאחר הכרזת הרשויות על חזרה לשגרה, אך לאחר שהפסקת האש הופרה הוריהם מותחים ביקורת על החלטת פיקוד העורף. "מדובר בחיי אדם, אמרנו לילדים שלא יהיו אזעקות היום. אנחנו כועסים"

עריכה: שאול אדם

הפסקת האש הופרה הבוקר (חמישי) כשעתיים לאחר כניסתה לתוקף, לאחר שזוהו חמישה שיגורים לעבר אזור עוטף עזה, שניים מהם יורטו. בנתיבות האזעקות נשמעו בעת שהתלמידים היו בבית הספר - לשם הם שבו הם לאחר שבפיקוד העורף הנחו את תושבי נתיבות לשוב לשגרה.

"יש קצת בכי וקצת פחד אבל אנחנו מתורגלים ויודעים איך לתפקד", סיפרה מיכל כהן, מנהלת בית ספר רבין בנתיבות. "יש לנו צוותים שיודעים לדבר עם הילדים ולהרגיע את הילדים. אנחנו חזקים פה. ההורים באו לקחת את הילדים".

תלמידים מבוהלים בבית ספר בנתיבות בדרכם לממ"ד לאחר שמיעת אזעקה 14 בנובמבר 2019. אתר רשמי
תלמידים מבוהלים בבית ספר בנתיבות בדרכם לממ"ד, הבוקר/אתר רשמי

הורים בעיר זועמים על פיקוד העורף לאחר שילדיהם היו בבית הספר בזמן האזעקות האחרונות. "אנחנו מתוסכלים מזה, זאת החלטה לא נכונה. מדובר בחיי אדם, אמרנו לילדים שלא יהיו אזעקות היום. אנחנו כועסים", אמרה מיטל מנתיבות. "זאת הייתה טעות נוראית להחזיר את הילדים, לא מבין את הצבא, אל תיתנו לנו לסכן את הילדים, קחו עוד יום אחד לראות שזה (הפסקת האש, י"י) מתקיים, הילדים היו נסערים מאוד", אומר אב מנתיבות. "אני לא יודעת להגיד לך אם ההחלטה של פיקוד העורף הייתה טעות, כי יש את הגורמים המדיניים שמחליטים", הסתייגה אם שבאה אף היא לאסוף את בתה, "אבל זאת ממש בעיה המצב הזה. בטח שנלחצתי", הוסיפה.

עוד בוואלה!

מטח לעוטף אחרי כניסת הפסקת האש לתוקף, מניין ההרוגים הפלסטיני עלה ל-36

לכתבה המלאה
הורה מבוהל מנתיבות לוקח את בתו מאחד בתי הספר בעיר 14 בנובמבר 2019. יניר יגנה, אתר רשמי
הורים לוקחים את ילדיהם מבתי הספר בנתיבות, הבוקר/אתר רשמי, יניר יגנה

"אמרו שלא תהיה אזעקה והנה חזר הירי", אמר ארי, שסיפר כי בבא לאסוף את בנם של שכניו מבית הספר לבקשת הוריו. "אנחנו לא מאמינים בהפסקות האש הללו", אמר הורה נוסף, "באתי לקחת את הילדים מבית הספר, אנחנו נלחצנו מאוד מזה". "אלה החיים שלנו פה. הייתה טעות להחזיר את הילדים ללימודים", סיפר אב נוסף שהחזיר את בנו מבית הספר.

צוות מד"א הוזעק לנתיבות כדי לטפל בנפגעת חרדה בעיר. לא דווח על נפגעים בגוף.

מעיין אביגל אם מבוהלת מנתיבות לוקחת את בתה מאחד בתי הספר בעיר 14 בנובמבר 2019. יניר יגנה, אתר רשמי
הורים לוקחים את ילדיהם מבתי הספר בנתיבות, הבוקר/אתר רשמי, יניר יגנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully