וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרדרו לוואדי בדרך לים המלח: שני צעירים חולצו מרכבם במצב קשה

הפצועים, כבני 20, חולצו במסוק לבית החולים לאחר שהרכב שבו נסעו בכביש 31 הדרדר לתהום בירידות לים המלח. בתאונות דרכים נוספות צעיר בן 18 נפצע קשה כשפגע עם רכב בעץ בדלית אל-כרמל, ובת"א רוכב קורקינט נפצע קשה מפגיעת רכב

חילוץ נוסעים שהדרדרו עם רכבם לואדי סמוך לים המלח, 9 בנובמבר 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
צוותי מד"א וכוח רפואה של צה"ל מחלצים את הפצועים/אתר רשמי, דוברות מד"א

שני צעירים כבני 20 נפצעו הלילה (שבת) באורח קשה לאחר שרכבם הידרדר לוואדי סמוך לכביש 31, בירידות לים המלח. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, הגיעו לזירת התאונה ופינו את השניים במסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהם סובלים מחבלות בפלג גופם העליון.

פרמדיקית מד"א ירדן מאדר שהוזעקה לזירת התאונה סיפרה כי "בפניה לשטח מתוך הירידות לים המלח נכנסנו עם האמבולנסים לשטח במרחק של דקות נסיעה ארוכות. ראינו את הרכב בתחתית הוואדי ובסמוך אליו היו הפצועים". היא הוסיפה כי הכוחות חילצו את הפצועים לאמבולנסים "וביצענו בדיקות רפואיות. הם סבלו מחבלות בפלג גופם העליון ויחד עם צוות רפואי של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו במסוק לבית החולים כשמצבם קשה ויציב".

חילוץ נוסעים שהדרדרו עם רכבם לואדי סמוך לים המלח, 9 בנובמבר 2019. דוברות מד"א, אתר רשמי
חילוץ הנוסעים שהדרדרו עם רכבם לואדי/אתר רשמי, דוברות מד"א

בתאונת דרכים נוספת שאירעה הלילה צעיר בן 18 נפצע באורח קשה כשהרכב שבו נהג התנגש בעץ בדלית אל כרמל. צעיר נוסף ששהה ברכב נפצע באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשני הפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בתל אביב נפצע רוכב קורקינט בן 25 באורח קשה מפגיעת רכב בשדרות בן גוריון בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר עם חבלות בראש ובגפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully