וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרי הניתוח הושבתו: בית החולים רמב"ם הוצף עקב פיצוץ צינור מים ראשי

7.11.2019 / 11:39

שירותים רפואיים רבים, כמו גם המעליות בבית החולים הראשי בצפון הושבתו זמנית בעקבות הצפה. צוותי תחזוקה רבים פועלים לתיקון הצינור שהתפוצץ והתקלות שאירעו בעקבותיה. צפויים עיכובים וזמני המתנה ממושכים. צפו בתיעוד מבית החולים המוצף

עריכה: ניר חן

חדרי ניתוח, MRI ושירותים רפואיים נוספים הושבתו זמנית היום (חמישי) בבית החולים רמב"ם בחיפה, בעקבות פיצוץ צינור מים ראשי. בעקבות הפיצוץ הוצף שטח בית החולים וכעת צוותי תחזוקה רבים פועלים במקום כדי לתקן את התקלה.

בנוסף לשירותים הרפואיים שהושבתו, גם פעילות המעליות בבית החולים הופסקה זמנית. כמו כן, נמסר מבית החולים כי בשל ההצפה, יורגשו עיכובים וצפויים זמני המתנה ממושכים במהלך היום. נכון לעכשיו, חדרי הניתוח הראשיים חזרו לפעילות, אולם חדר ה-MRI, בית המרקחת והמעליות עדיין אינם פעילים.

פיצוץ הצינור אירע בעקבות פיצוץ של אחד ממתזי כיבוי האש, שהביא בהמשך לפיצוצו של צינור המים הראשי שנמצא בין הקומה השביעית לשישית בבניין.

הצפה בבית חולים רמב"ם, 7 בנובמבר 2019. עופר גולן, דוברות רמב"ם, אתר רשמי
צוותי התחזוקה בבית החולים/אתר רשמי, עופר גולן, דוברות רמב"ם

לפני כשבועיים פורסם כי בית החולים רמב"ם בחיפה יפצה ביותר ממיליון שקלים משפחה של חולה שנפל במסגרת אשפוזו ומת. בית משפט השלום ברמלה שדן בתביעה מתח ביקורת קשה על בית החולים בשל אי-הקפדתו על נהלים בכל הנוגע לחולים המועדים לנפילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully