וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכחיש את העבירות: הוארך מעצרו של תושב אשקלון בגין הסתה נגד נתניהו

6.11.2019 / 16:25

צבי סבג, בן 55 מאשקלון החשוד שפרסם פוסטים מאיימים על ראש הממשלה, אשתו ובנו, סירב לענות לשאלות עיתונאים. הוא איים בפייסבוק על יאיר נתניהו כי "מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר". השופט קבע כי עולה חשד סביר לביצוע עבירה והורה על הארכת מעצרו ביממה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: עמית שמחה

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (רביעי) ביממה את מעצרו של תושב אשקלון, שנעצר אתמול בחשד שפרסם פוסט המסית לפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו ובבני משפחתו. שמו של החשוד, צבי סבג בן ה-55, הותר לפרסום. השופט קבע כי מחומר הראיות עולה חשד סביר לביצוע עבירה והורה על הארכת מעצרו.

על פי החשד, סבג פרסם פוסט בפייסבוק הקורא למשטרה לכוון את התנועה להלוויית ראש הממשלה, רעייתו שרה ובנו יאיר. בעקבות הפוסט, נפתחה חקירה ביחידת הסייבר בלהב 433, שאנשיה עצרו את החשוד אתמול בשעות הבוקר. חקירת המשטרה נמשכת. סבג סירב לענות על שאלות העיתונאים ובחקירתו הכחיש כל קשר למיוחס לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד סבג בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

השופט גיא אבנון אמר כי "היה לו נוח להשיב על שאלות שהיו נוחות לו אבל בחר לשמור על זכות השתיקה בשאלות אחרות שלא היה לו נוח לענות עליהם. מה שמעיד שהחשוד הבין מה קורה בחקירה. לא הייתה פגיעה בזכויות של החשוד". עוד הוסיף השופט כי בקשת המשטרה למעצר של יממה היא מידתית וכי החשד התחזק".

סנגורו של החשוד אמר כי "הוא אדם בשולי החברה לא שייך לשום ארגון או קבוצה. הוא מעולם לא סיכן אף אחד וחי מ-2,000 שקלים בחודש ולא עובד כ-18 שנה. אינני סבור שהוא לוקה במחלת נפש".

בתיאור של המשתמש שלו בפייסבוק, כתב סבג: "שונא שנאת מוות את בנימין נתניהו שרה ויאיר נתניהו ואת כל מי שמשתף איתם פעולה". באחד הפוסטים כתב המשתמש, שזהו אינו שמו האמיתי: "החלאה עף על עצמו. הוא לא יודע מה מחכה לו. יאיר נתניהו, אם תרגיש לא טוב בהמשך אל תפנה לבית החולים. אלו סימנים פיזיים שמבשרים את מותם והסתלקותך מהעולם הזה". עוד כתב בפוסט: "אחלה רופא לא יוכל לעצור את התהליך הזה. כולי תקווה שהבנת עם מי החלטת לפתוח חשבון. על חטא ההיבריס משלמים ביוקר".

פוסט ההסתה כנגד רה"מ. אתר רשמי
פוסט ההסתה נגד רה"מ/אתר רשמי

בהמשך הפוסט הוסיף סבג: "לכל דבר יש התחלה, ו'סוף', סוף סופני והחלטי מאוד, במקרה שלך. מה תעשה עכשיו? תרוץ למשטרת ישראל לדווח להם על איום ממשי על חייך ותבקש מהם שיגנו עליך? תעצור, אל תזיע מהתחת המסריח והפסיכופתי שלך, כבר דיווחתי להם וחוץ מזה מיליון שומרי ראש לא יכולים למנוע את סופך המר. נגזר ונחתם!".

(עדכון ראשון: 11:46)

הפורפיל של צביקה סבג המסית כנגד רה"מ. אתר רשמי
הפרופיל של "צביקה סבג" בפייסבוק/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully