וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אם שכולה תואשם בריסוס הכתובות על משרדי האיחוד האירופי

5.11.2019 / 19:35

האם השכולה, כמו גם פעילת הימין שפי פז, חשודה שריססה על דלתות הכניסה למשרדים בר"ג את הכתובות "האיחוד האירופי החוצה" ו-"כסף גרמני הורג יהודים". אף דיפלומט לא נכח אז במשרדים ופז לקחה אחריות על הפעולה. בתקרית ישנו חשוד נוסף

קרדיט צילום: ללא

כחודש וחצי לאחר ריסוס כתובות הנאצה על דלתות הכניסה של משרדי האיחוד האירופי ברמת גן, מסתמן כי בפרשה יוגש כתב אישום נגד מירב חג'אג, אימה של סגן שיר חג'אג', שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב ב-2017. המידע מגיע לאחר שביום שישי דווח כי התביעה המשטרתית תגיש כתב אישום נגד פעילת הימין שפי פז. במשטרה חושדים שיחד עמן נכח במקום גם דורון אברהמי, אף הוא פעיל במאבק תושבי דרום תל אביב.

גורם המעורה בפרטי החקירה אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי פז הייתה היום בהשלמת חקירה שנמשכה כשעתיים. חג'אג' זומנה אף היא להשלמת חקירה לקראת סוף החודש, ולאחריה יוגשו ככל הנראה נגדה ונגד אברהמי כתבי אישום בפרשה. בחקירתה במשטרה לקחה פז אחריות על התקרית ואמרה לחוקרים כי היא זו שיזמה את הפעולה וקראה לשני המעורבים הנוספים להגיע איתה.

הרצל, בעלה של חג'אג', תקף בעקבות הדברים את משרד החוץ והעומד בראשו. "זו התוצאה כששר החוץ הישראלי, ישראל כץ, מעדיף ללקק לאיחוד האירופי שמממן רוצחי ישראלים והגנה משפטית למחבלים ולוחץ על המשטרה שתגיש כתב אישום כנגד מחאה עממית", אמר. חג'אג' צייץ את הדברים בטוויטר, והוסיף: מדינת ישראל בגלל אינטרס כלכלי נותנת לאיחוד האירופי לעשות ככל העולה על רוחה בישראל וביהודה ושומרון".

ריסוס כתובות נאצה במשרדי האיחוד האירופי ברמת גן 15 בספטמבר 2019. אתר רשמי
כתובות הנאצה בבניין שגרירות האיחוד האירופי, ספטמבר/אתר רשמי

התקרית אירעה לפני כחודש וחצי, ובמסגרתה רוססו כתובות נאצה על דלת משרדי האיחוד האירופי ברחוב שוהם ברמת גן, כשאף דיפלומט לא היה נוכח בו. על הקירות רוססו הכתובות "האיחוד האירופי החוצה" ו-"כסף גרמני הורג יהודים" באנגלית בצבע אדום. התקרית אף תועדה במצלמות אבטחה.

לטענת חג'אג', הכתובות "האיחוד האירופי החוצה" ו"כסף גרמני הורג יהודים" שרוססו באנגלית בצבע אדום על הבניין ברחוב שוהם בעיר, נעשו במחאה על הסיוע שמעניק האיחוד למשפחות מחבלים. היא מסרה כי היא הגיעה למשרדי האיחוד האירופי כדי להביע את מחאתה על כך שהאיחוד מממן ומעניק מעטפת הגנה על מחבלים ובני משפחותיהם.

(עדכון ראשון: 18:12)

עוד בוואלה!

מסתמן: שפי פז תואשם בפרשת ריסוס הכתובות במשרדי האיחוד האירופי

לכתבה המלאה
סגן שיר חג'אג' והוריה. אתר רשמי
שיר חג'ג', שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב, לצד הוריה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully