וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשכול הזדעזעו מרצח האישה: "לא האמנו שדבר כזה יקרה"

3.11.2019 / 22:40

שכניהם של האישה ובעלה, החשוד במעורבות במקרה, סיפרו על בני זוג שעברו למושב לפני כמה שנים ושמרו על פרטיות. חברתה שחזרה כי הן קבעו להיפגש הערב: "צלצלתי והיא לא ענתה לי. באתי וראיתי את כלתה שם, והבנתי". במכוניתו של בעלה נמצא נשק. החקירה נמשכת

צילום: שי מכלוף, עריכה: עמית שמחה

"היא הייתה אמורה לבוא אליי והיא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי", כך שחזרה הערב (ראשון) חברתה של בת ה-70 שנמצאה ירויה ללא סימני חיים בביתה במושב תלמי אליהו שבמועצה האזורית אשכול, את רצף האירועים שהסתיים בתוצאה הטראגית. "באתי וראיתי את כלתה שם, והבנתי". החברה ציינה כי האישה ובן זוגה, שנעצר בחשד למעורבות במקרה, היו בסכסוך גירושים בחודשים האחרונים. היא הותירה אחריה ארבעה ילדים.

צוות מד"א שהוזעק לבית מצא את האישה מחוסרת הכרה ונאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר בעלה בן ה-65. כעבור זמן קצר הוא אותר סמוך לקציעות, שם התהפך עם רכבו. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבו בינוני. ברכבו נתפס נשק ותרופות רבות.

האישה הייתה מורה למוזיקה בבית הספר היסודי ובן זוגה עבד כרופא. "כולם אהבו אותה", תיאר אחד השכנים של בני הזוג למושב. "בעלה היה הרופא הישראלי הראשון בצלב האדום והיה גם רופא צבאי. הם שהו הרבה בחו"ל בגלל עבודתו. לא האמנו שדבר כזה יכול לקרות, הם היו הרבה ביחד ולא עזבו אחד את השני".

החשוד ברצח אשתו במושב תלמי אליהו, אשכול. עיבוד תמונה
עברו למושב לפני שבע שנים. החשוד ברצח ובת ואשתו/עיבוד תמונה

שכניהם של הזוג במושב תיארו אותם כמשפחה שקטה. "מדובר באנשים נורמטיביים, אנחנו בהלם", סיפרו שכנים. "הם לא היו מוכרים כל כך באזור, הם עברו למושב לפני שבע שנים והייתה להם חבורה מצומצמת של חברים. מדובר בנישואים שניים של האישה".

"אנחנו כואבים והמומים, זה אירוע חריג", אמרה ריקי פרץ, ראש צוות החירום היישובי במושב. "אנחנו כאן כדי לתמוך במשפחה. הילדים שלהם מודעים למה שקרה. הם כל הזמן שמרו על פרטיות, תמיד".

עוד בוואלה!

חשד לרצח: בת 70 נמצאה ללא רוח חיים באשכול; בעלה נעצר

לכתבה המלאה
רכבו של הבעל החשוד ברצח באשכול אחרי ההתהפכות. אתר רשמי
רכבו של הבעל החשוד, הערב/אתר רשמי

במועצה האזורית אשכול הביעו צער על מותה של האישה ומסרו כי מדובר ככל הנראה בנסיבות פליליות. עוד הוסיפו כי "האירוע אינו על רקע לאומני ונמצא בחקירת המשטרה. אנשי המקצוע במועצה - צוות האגף לשירותים חברתיים וביטחון אשכול נמצאים במקום ומטפלים במקרה. הצוותים ימשיכו במתן סיוע למשפחה וליישוב ככל שידרש. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה וקהילת אשכול".

יו"ר נעמ"ת, חגית פאר, מסרה בתגובה כי "נשים ממשיכות להירצח וממשלת ישראל נותרת אדישה. תקציבים לשתי מערכות בחירות יש בשפע - תקציב לתכנית חירום למאבק באלימות נגד נשים אין. הקבינט התכנס היום לדיון של ארבע שעות על האיום מעזה - מתי יגיע היום בו הממשלה תקדיש כינוס חירום מיוחד שכזה לאיומים הפנימיים?".

זירת הרצח ביישוב תלמי אליהו שבאשכול 3 בנובמר 2019. שי מכלוף
כוחות משטרה מחוץ לבית המשפחה בתלמי אליהו, הערב/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully