וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר בארה"ב שהתבקש "להצניע" את היותו הומו פוצה ב-19 מיליון דולר

קית' וויילדהאבר ממיזורי טען כי דילגו עליו 23 פעמים במהלך סבבי הקידומים. עד ראיה סיפר כי אחד הממונים אמר שהוא "מפגין יותר מדי את ההומאיות שלו". המשטרה תערוך שינויים בצמרת שלה בעקבות האירוע

קית' וויילדהאבר, שוטר ממדינת מיזורי, שפוצה בכ-20 מיליון דולר אחרי שלא קיבל קידום כי הוא הומו. אתר רשמי
אחרי התביעה, הוא הועבר לתחנה רחוקה מביתו. קית' וויילדהאבר/אתר רשמי

סמל במשטרת מיזורי שבארצות הברית זכה בפיצויים על סך כ-20 מיליון דולר, לאחר שנאמר לו "להצניע" את היותו הומו כדי לקבל קידום. קית' וויילדהאבר ממחוז סנט לואיס טוען כי דילגו עליו 23 פעמים במהלך סבבי הקידומים. עדת ראיה סיפרה כי אחד מממוניו תיאר אותו כמי "שמפגין יותר מדי את ההומואיות שלו". גורמים מקומיים אמרו כי יהיו שינויים בפיקוד המשטרה.

וויילדהאבר הגיש תביעה נגד המשטרה ב-2017, לאחר שקידומו נדחה 23 פעמים למרות ביקורות חיוביות על תפקודו. בתביעה נטען כי ב-2014 נאמר לו "להצניע" את היותו הומו כדי לקבל את הקידום מג'ון סרסינו, אז חבר מועצת נציבות המשטרה במחוז סנט לואיס. סרסינו הכחיש כי אמר זאת. "זה היה הרסני לשמוע את זה, כאילו שחבטו לי בבטן", סיפר וויילדהאבר בבית המשפט.

לאחר שהגיש את התלונה, הוא הועבר למשמרות בחצות בתחנה רחוקה יותר מביתו, לדבריו. עדת הראיה סיפרה כי אחד הקצינים, גיא מיינס, כינה את סמ"ר ווילדהאבר "משוגע". מיינס הכחיש כי אמר זאת.

חבר המושבעים קבע כי וויילדבהאר היה קורבן לאפליה, ולנקמה, אחרי התלונה שהוגשה נגדו, וגזר כי יש לשלם לו 19,899,000מיליון דולר פיצויים. "רצינו לשלוח מסר", אמר אחד מחברי המושבעים. "אם אתה מפלה, אתה הולך לשלם מחיר גדול. אתה לא יכול להגן על מי שלא ניתן להגן עליו".

סם פייג', מנהל מחוז סנט לואיס, אמר כי המשטרה חייבת להיות מקום שמקבל החלטות תעסוקתיות על פי כישורים. "הגיע הזמן לשינוי בהנהגה, והשינוי חייב להתחיל בצמרת", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully