וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרדת עד המדינה פילבר: דוברו של נתניהו נחקר בפרשה

28.10.2019 / 9:59

יונתן אוריך, המשמש דוברו ויועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה, זומן אף הוא במסגרת חקירת הטרדת שלמה פילבר, המשמש עד מדינה בתיק 4000. הטלפון הנייד של אוריך הוחרם, אולם במשטרה טוענים כי הוא טרם טופל וכי החוקרים ממתינים לצו בית המשפט בנושא

המשטרה חוקרת חשד לפיו בכירים במטה הליכוד היו מוערבים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר/עריכה: עמית שמחה

יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יונתן אוריך, נחקר היום (שני) בפרשת הטרדת עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר. במסגרת החקירה, נלקח הטלפון הנייד של אוריך, המכהן כדוברו וכיועץ הניו מדיה של ראש הממשלה, כמו גם הטלפון של עופר גולן, המשמש כדובר משפחת ראש הממשלה.

עם זאת, במשטרה טוענים כי עד כה לא נערך חיפוש בטלפונים של השניים וכי החוקרים ממתינים לצו בית משפט בנושא. גורמים במשטרה טוענים כי החיפוש על גבי הטלפונים של השניים במסגרת החקירה יתבצע באופן מוגבל, על סמך מילות חיפוש בלבד.

יונתן אוריך. ---, מערכת וואלה! NEWS
הטלפון הנייד הוחרם. אוריך/מערכת וואלה! NEWS, ---

חקירת הפרשה החלה לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הגיעו כמה מפגינים מתחת לביתו של עד המדינה פילבר עם רמקולים, ממנו עלו הקריאות: "מומו פילבר, מה הם עשו לך ששיקרת נגד ראש הממשלה?". הפעילים השמיעו ברמקולים בקול רם קטע מראיון שנתן פילבר לתקשורת לפני שחתם על הסכם עד המדינה, ובו אמר כי אישר את מיזוג בזק-יס לפי הנהלים וחוות הדעת המקצועיות.

הבוקר, גורמים המעורבים בפרטי החקירה אמרו לוואלה! NEWS כי פילבר לא ידע בזמן אמת על ההפגנה, ולא שמע על קיומה. רק לאחר שנודע לו על אודותיה ממקורביו, הוא העביר דיווח בנושא לפרקליטות, כפי שהוא מחויב מתוקף היותו עד מדינה. לדברי הגורמים, אתמול נודע לו לראשונה על קיומה של חקירה בנושא. מקורביו מציינים כי הוא לא חש מאוים בעקבות האירוע. אתמול ציין אחד מהם כי "מהיכרותי עם האיש, אני מעריך שלא הוא הגיש את התלונה במשטרה".

עוד בוואלה!

התפתחות בפרשת הרצח בקריות: החשד נגד הבעל החשוד התחזק

לכתבה המלאה
שלמה פילבר בחקירה, 21 בפברואר 2018. מוטי מלרוד, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
שלמה פילבר בבית המשפט ב-2018/מערכת וואלה! NEWS, מוטי מלרוד, הארץ

גורמים בסביבתו של ראש הממשלה תהו אתמול מדוע חודשיים אחרי התקרית נפתחת חקירה בנושא. מטעם ראש הממשלה נמסר כי חקירת סביבתו של נתניהו הינה שערוריה. לדבריו, "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על אלף העמודים של טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של ראש הממשלה בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של ראש הממשלה להיאבק בדעת הקהל מול שיטפון ההדלפות הבלתי פוסק נגדו באמצעות פגיעה במקורביו".

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, אף קרא לציבור לצאת לרחובות בעקבות מעצר הבכירים במטה. "משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה"מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה 'הטרדת עד'", כתב בטוויטר. "זהו אין פאנץ'. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור", הוסיף נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully