וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחף מריצה - ותוקף: דוב התנפל על המאלף שלו במהלך הופעה בקרקס ברוסיה

בסרטון שעלה לרשת נראה הדוב מסתער על המאלף שלו בנשיכות ומכניעו לרצפה. בעקבות התקרית, נפתחה חקירה נגד בעלי הקרקס בגין מתן שירותים לא בטיחותיים. המאלף הפצוע אמר כי הדוב היה בסיבוב ההופעות האחרון שלו, ולאחרונה סבל מכאבי פרקים

דוב תוקף את המאלף שלו בהופעת קרקס ליד סנט פטרסבורג ברוסיה - ה-24 לאוקטובר 2019. צילום מסך
רגע תקיפת המאלף כפי שנתפס בתיעוד/צילום מסך

דב בקרקס התנפל ופצע את המאלף שלו במהלך הופעה בעיירה צפונית-מזרחית לסנט פטרסבורג, ברוסיה. בתיעוד וידאו שעלה לרשת ביום חמישי שעבר, נראה הדוב דוחף מריצה תוך כדי שהוא הולך על רגליו האחוריות, ואז תוקף את המאלף שלו בנשיכות, ומפיל אותו אל הרצפה. בסרטון נראה מאלף אחר מגיע למקום ובעט בדוב שוב ושוב בכדי שיפסיק.

במבנה הקרקס לא היו מחסומים בין מרכז הבמה למושבי הקהל, ובתיעוד נראים אנשים בשורות הקדמיות בורחים ומרחיקים את ילדיהם הקטנים, כשהמאלף מותקף לרגליהם. באתר חדשות מקומי נאמר כי זמן קצר לאחר התקיפה, פנה הדוב אל אזור הקהל אך הוכנע במכת שוקר חשמלי.

תיעוד תקיפת הדוב

סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס מסרה כי בעקבות המקרה נפתחה חקירה פלילית נגד בעלי הקרקס, בגין מתן שירותים לא בטיחותיים. על פי הדיווח בניו יורק טיימס, המאלף שהותקף, רוסלן סולודיוק, אמר לאתר חדשות רוסי כי הדוב בן ה-16 היה בסיבוב ההופעות האחרון שלו, ובזמן ההופעה סבל מכאבי פרקים.

למרות זעקה ההולכת וגוברת מצד פעילי זכויות בעלי חיים, דובים ובעלי חיים נוספים עדיין משמשים בקרקסים ברחבי רוסיה. גם תקיפות מצדן אינן דבר נדיר: בשנה שעברה קפץ דוב מסקייטבורד ותקף את המאלף שלו במהלך מופע קרקס באזור העיר וולגוגרד שבמרכז המדינה.

עוד בוואלה!

בכיר צפון קוריאני: החברות בין קים לטראמפ לא תמנע משבר גרעיני

לכתבה המלאה
דוב תוקף את המאלף שלו בהופעת קרקס ליד סנט פטרסבורג ברוסיה - ה-24 לאוקטובר 2019. צילום מסך
הדוב היה בסיבוב ההופעות האחרון שלו וסבל מכאבי פרקים. רגע התקיפה/צילום מסך
דוב תוקף את המאלף שלו בהופעת קרקס ליד סנט פטרסבורג ברוסיה - ה-24 לאוקטובר 2019. צילום מסך
מוביל מריצה ומיד לאחר מכן תוקף. מתוך התיעוד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully