וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסאות באוויר באמצע המסיבה: תיעוד קטטה שהובילה לסגירת המועדון

מועדון ה"האנגר 17" בת"א נסגר עד לשימוע שייערך לבעליו בעקבות קטטה שהתפתחה בסוף השבוע. בעקבות תקרית אלימה נוספת, גם בעלי מועדון במפרץ חיפה יזומנו לשימוע. במשטרה הבהירו: "לא נסתפק בחקירות ומעצרים של המעורבים בקטטות, אלא נגיע עד בעלי העסקים". צפו

צילום: אנשי הדממה

המשטרה החליטה אמש (שני) לסגור את המועדון "האנגר 17" הממוקם ברחוב בן אביגדור בתל אביב למשך יום אחד, בשל קטטה שהתרחשה בו בליל שישי האחרון. בעקבות התקרית האלימה, החליטו במשטרה על סגירת המועדון עד להיום, בהסכמת בעלי המקום.

מהמשטרה נמסר כי לאחר שהובאה התקרית האלימה לידיעתם, החליטו על סגירת המועדון עד להגעת בעלי המועדון לחקירה ושימוע. "חיי אדם וביטחון הציבור והמבלים הם לפני הכול", הבהירו במשטרה, "לא נסתפק בחקירות ומעצרים של המעורבים בקטטות, אלא נגיע עד בעלי העסקים ומפעיליהם המחויבים לשמירה על ביטחון ציבור המבלים במקום".

קטטה המונית במועדון המאיו בקריות, 21 באוקטובר 2019. צילום מסך
"מפעילי המועדונים מחויבים לשמירה על ביטחון המבלים". תיעוד הקטטה במועדון ה"מאיו" במפרץ חיפה/צילום מסך

לא הייתה זו התקרית האלימה היחידה בחיי הלילה ביממות האחרונות: קטטה מרובת משתתפים פרצה גם במועדון ה"מאיו" ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה. בתיעוד התקרית נראים בני אדם המשליכים כיסאות אחד לעבר השני בתוך המועדון. איש לא נזקק לפינוי לבית החולים בעקבות הקטטה. מהמשטרה נמסר כי האירוע מוכר, וכי הבעלים יזומנו לשימוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully