וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אישה נפלה לפסי הרכבת בבואנוס איירס - וחולצה ברגע האחרון

אישה שהחליקה בתחנת הרכבת התחתית ניצלה הודות לעירנות הנוסעים שחיכו על הרציף. הרכבת נעצרה בבלימת חירום ועוברי אורח משכו אותה בחזרה למקום מבטחים. האירוע תועד במצלמות האבטחה של אחת מהתחנות העמוסות בבירה הארגנטינאית

צילום:רויטרס, עורך:שאול אדם

אישה שנפלה לפסי הרכבת התחתית בבואנוס איירס חולצה ברגע האחרון ללא פגע על ידי עוברי האורח ששהו ברציפי התחנה באותו הזמן ושמו לב לנפילתה. התקרית אירעה במהלך השבוע בתחנת הרכבת התחתית העמוסה "פוירדון" שבמרכז בירת ארגנטינה.

אדם מבוגר ששהה ברציף התעלף לפתע, ונפל על האישה שעמדה לפניו. בעקבות זאת, נפלה גם האישה והחליקה מהרציף לפסי הרכבת. באותו הזמן התקרבה הרכבת לתחנה, מה שיצר בהלה רבה ברציף. למרות זאת, עוברי האורח בתחנה הצליחו לעצור את הרכבת ברגע האחרון.

אישה שנפלה לפסי הרכבת התחתית בבואנוס איירס וניצלה ע"י עוברי אורח, 19 באוקטובר 2019. רויטרס
הנוסעים מנסים לעצור את הרכבת בזמן שהאישה שרועה על הפסים/רויטרס

התקרית תועדה במצלמות האבטחה של הרכבת התחתית. בתחילה נראה הגבר שהתעלף נופל על האישה, שמחליקה בעקבות זאת ונופלת לפסי הרכבת. שניות בודדות לאחר מכן נראית הרכבת המתקרבת לתחנה והבהלה הגדולה על הרציפים, כשהאנשים הממתינים בתחנה פועלים על מנת לעצור את הרכבת.

לבסוף הרכבת נעצרת, אך רק כמה מטרים בודדים מהאישה ששרועה על המסילה. לאחר עצירת הרכבת, חלק מהאנשים בתחנה קופצים למסילה כדי לעזור לה, בשעה שאחרים ממהרים לעזור לגבר שהתעלף.

רוקסנה אליזבת' פלורס, עובדת חברת הנסיעות המטרופולינית מזה 25 שנים, שהייתה המפקחת על הרכבת באותה נסיעה והביאה לבלימתה של הרכבת, סיפרה כי ברגע שראתה את האישה שוכבת על פסי הרכבת היא משכה את בלם החירום ולמעשה מנעה את התאונה. "התחושה היא של לחץ גדול. כל מה שאתה רוצה זה לבלום, אבל אתה תלוי בתגובה של בלם החירום", סיפרה פלורס. בעלה של האישה שנפלה, ששמם לא פורסם לבקשתם, סיפר בהמשך השבוע כי אשתו התאוששה מהמקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully