וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמות האבטחה חשפו את התעללות המטפלת בקשישה בבית אבות; "הייתי בסטרס"

17.10.2019 / 14:41

בדיון בהארכת מעצרה של המטפלת הזרה, שעל פי החשד תקפה בת 82 במרכז הסיעודי ביפו שבו עבדה, עימתה אותה המשטרה עם הסרטון. "לא זוכרת את זה, הייתי במתח", השיבה החשודה. נטען כי היא גרמה לחבלות ואף לשבר בפנייה של המטופלת חסרת הישע. מעצרה הוארך בארבעה ימים

עריכה: תומר לוי

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרה של סבטלנה לוקיאניוק, המטפלת הזרה החשודה בהתעללות בקשישה במרכז סיעודי ביפו. הטוענת המשטרתית טענה בדיון כי יש בידיה המשטרה ראיות לביצוע העבירה - בהן סרטון ממצלמות האבטחה. במהלך הדיון, עימתה המשטרה את החשודה עם הסרטון, והיא השיבה: "לא זוכרת את זה. הייתי במתח, הייתי בסטרס".

משפחתה של הקורבן, קשישה בת 82 שטופלה במרכז הסיעודי, היא זו שהתלוננה למשטרה על ההתעללות שאירעה ב-10 באוקטובר. יומיים לאחר מכן, נערך בירור במוסד ולוקיאניוק הושעתה. על פי החשד, היא תקפה את הדיירת חסרת הישע, גרמה לה לחבלות ואף לשבר בפניה.

הארכת מעצר מטפלת החשודה בהתעללות בקשישה בבית אבות ביפו, בית משפט השלום בת"א 17 באוקטובר 2019. מערכת וואלה!
החשודה בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!

בחודש יולי נעצר מוחמד חטיב, תושב טמרה בן 19, בחשד לרצח חסר הישע במעון הסיוע "רמת חיפה". הקורבן, אפרים בן ברוך בן ה-29 מטבריה, היה חוסה במרכז הסיעודי, שמת לאחר שהגיע לבית החולים עם חבלות בראשו. חטיב עבד במעון תקופה קצרה בלבד, והוא חשוד כי נהג לתקוף ולהתעלל בחוסים נוספים המתגוררים במקום. במשרדי הרווחה והבריאות החלו לבחון את התנהלות המעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully