וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שנורה בנס ציונה מת מפצעיו בבית החולים: "בן אדם זהב"

14.10.2019 / 21:55

עורך הדין יצחק מימון מגני תקווה מת מפצעיו בבית החולים, לאחר שבשבוע שעבר נורה יחד עם גבר נוסף בנס ציונה במסגרת חשד לניסיון חיסול. "הוא היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון", סיפר חברו. בלשכת עורכי הדין ביכו את מותו: "נרצח על לא עוול בכפו"

יצחק מימון שנורה למוות בנס ציונה. דנה כספי, אתר רשמי
"בן אדם זהב ומומחה אדיר". מימון/אתר רשמי, דנה כספי

יצחק מימון, אחד הגברים בשנות ה-40 לחייהם שנפצעו מהירי בנס ציונה בשבוע שעבר, מת מפצעיו בבית החולים שיבא שבתל השומר. הלווייתו של מימון, עורך דין מגני תקווה, תתקיים ככל הנראה מחר בצהריים בבית העלמין ירקון.

הירי במימון ובגבר הנוסף שנפצע, שאירע ביום שלישי ברחוב האלופים בעיר, נחשד כניסיון חיסול. עו"ד אורי גולדמן, חברו של מימון, אמר כי "צחי פשוט היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון". לדבריו, "זה פשוט לא ייאמן. אני ממש מסרב להפנים".

גולדמן סיפר כי לשניים היו התייעצויות כמעט יומיומיות, התראו הרבה בשל פורום משותף שהקימו ואף הגישו בג"ץ משותף בשם נותני השירותים הפיננסיים נגד משרד האוצר. הוא תיאר אותו כ"בן אדם זהב, מומחה אדיר בכל הרגולציה החלה על ענף הנש"פ. הענף חייב לו הרבה, שכן צחי היה עובד בהתנדבות עבור כל הענף על מנת להציל אותו מקריסה".

יצחק מימון (במעיל החום) שנורה למוות בנס ציונה. דנה כספי, אתר רשמי
מימון/אתר רשמי, דנה כספי

גולדמן הוסיף כי מימון "כל הזמן היה מדבר ומתגאה במשפחתו האהובה, שחזרו לאחרונה מטיול ביער השחור ועברו רק לאחרונה לבית חדש. כל הענף וכל הפורום נהיה שם עבור בני משפחתו ונסייע בכל מה שניתן. זה פשוט הזוי".

לשכת עורכי הדין ביכתה את מותו של מימון ש"נרצח על לא עוול בכפו". הלשכה והעומד בראשה, עו"ד אבי חימי, מסרו כי "ציבור עורכי הדין משתתף בצערה הגדול של משפחתו ושולח את תנחומיו הכנים. לשכת עורכי הדין קוראת למשטרת ישראל לפעול בנחישות ללכידתם של מבצעי הפשע הנתעב שגבה חיים יקרים של אחד מחברינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully