וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השטן" מקולומביה מודה: רצחתי את בת דודתי ונשים בהריון

17.10.2019 / 0:15

בוידוי מזעזע סיפרה הבחורה הקולומביאנית לתוכנית טלוויזיה בריטית על חייה כמתנקשת עבור קרטל סמים - כיצד חתכה אדם וזרקה אותו לתוך הנהר, שחטה נשים בהריון ואיך היא: "אוהבת לקבל כסף כדי להרוג אנשים"

Doing Drugs For Fun .Channel 5

מתנקשת עבור קרטל סמים קולומביאני, אשר מכנה את עצמה "השטן" חשפה עד כמה היא אוהבת להרוג אנשים - כולל נשים בהריון. היא אף סיפרה על המחיר הכבד של תעשיית הסמים במדינה, כולל איך הייתה צריכה להרוג את בת דודתה כשהייתה בת 15, רק כי נגררה לתוך מלחמות הסמים עקובות הדם במדינה.

השיחה הייתה בינה לבין משתמשת בקוקאין מבריטניה שטסה למדיין, קולומביה, לתוכנית בערוץ 5 הבריטי, "לעשות סמים בשביל הכיף", לצד שלושה בריטים נוספים. בווידו ממצמרר המתנקשת סיפרה כיצד שמונה ימים קודם לכן היא חתכה בן אדם וזרקה אותו לנהר רק כי סירב להרוג מישהו אחר.

כשהיא מסתירה את זהותה מאחורי בנדנה היא סיפרה שהיא נגררה לחיים האלה מתוך המציאות של "להרוג או להיהרג" שמשליטים קרטלי הסמים בקולומביה. היא סיפרה בשיחה עם שאנל, בת 25, מבריסטול: "אני אוהבת לקבל כסף כדי להרוג. אני אוהבת את הטירוף. זה לא היה ככה כשהייתי קטנה, אבל כשהגעתי לגיל 15 התחלתי לאהוב לראות דברים נופלים מסביבי".

כשהיא נשאלה על הרצח האחרון שלה סיפרה 'השטן': "לפני שמונה ימים הרגתי מישהו כי הוא לא היה מוכן להרוג מישהו אחר. חתכנו אותו, שמנו אותו בשק, וזרקנו אותו אל הנהר ולהתראות. אף אחד לא יראה אותו יותר".

הרוצחת פתחה וסיפרה על החיים במדיין, המרכז של מלחמת הקרטלים על השליטה בסמים. הא סיפרה ברוגע על איך הייתה צריכה להרוג את בת דודתה כדי להשאר בחיים, ושלא אכפת לה לשחוט נשים בהריון ועשרות גברים. "אני אמשיך לעשות את זה עד שאני אהרג. אין דרך חזרה".

התוכנית עוקבת אחרי ארבעה בריטים שמשתמשים בקוקאין שנוסעים לסיור לימודי בכל קולומביה, שם הם לומדים את המחיר שהמינה ותושבייה שילמו במשך עשרות שנים על חלקה בסחר בקוקאין. אחרי אורך החים שלהם במדינה. מלבד הפגישה הזאת, הם נפגשו עם מגדלי קוקאין והרשויות, וסיפרו על מספר הילדים שנפלו לחיי הפשע.

צפו בקטעים נוספים מהתוכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully