וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנקשת טוענת שהיא עושה סקס עם גופות ושותה את דמן

17.7.2016 / 10:16

ג'ואנה היא רוצחת שכירה של קרטל סמים אכזרי במקסיקו ונראה שגם היא לוקה בכמה בעיות נפשיות. לטענתה היא עורפת את ראשם של קורבנותיה, שוכבת עם הגופה ושותה את הדם מהראש. קשה להאמין שדברים כל כך חולניים נשמעים מבחורה שנראית כמו הבת של השכן

LordChapo Tv

בסרטון – ככה נראות נשות הקרטל המקסיקני

רוצחת שכירה של אחד מקרטלי הסמים הידועים לשמצה במקסיקו התוודתה על הדברים החולניים שביצעה לפני שנכנסה לכלא. לדבריה היא נהגה לערוף את ראשם של קורבנותיה, לשכב עם הגופה ולשתות את דמה. ג'ואנה בת ה-28, שידועה גם כ"הקטנה" סיפרה: "מאז שהייתי ילדה הייתי מורדת ואז הפכתי למכורה לאלכוהול וסמים".

הרוצחת "הערפדית" נולדה בכפר סמוך למקסיקו סיטי ונכנסה להריון בגיל 15 מגבר המבוגר ממנה ב-20 שנים. כדי להתפרנס היא עבדה בזנות וכך נחשפה לעולם הפשע המסוכן.

לפי הדיווחים בתקשורת המקסיקנית היא התחילה את הקריירה שלה כ"מודיעה" ודיווחה בכל פעם שפטרול משטרתי עבר באזור. הג'וב חייב אותה לעמוד על המשמר שמונה שעות ביום. אם נכשלה היא נקשרה לכיסא. היא נחשפה למראות מזעזעים כולל אדם שראשו רוסק על ידי אלה. "אני זוכרת שהייתי עצובה וחשבתי שאני לא רוצה לגמור ככה", אמרה.

העולם נדהם מהרוצחת הערפדית:

נראה שהרתיעה שלה מדם לא נמשכה זמן רב. לפי אתר חדשות דומיניקני, ג'ואנה החלה "להתרגש מדם, שפשפתי את עצמי בנוזל והתקלחתי בו אחרי שרצחתי אדם. אפילו שתיתי אותו כשהוא עוד חם".

עוד נטען שג'ואנה נהגה לבצע מעשים מיניים בגופות לאחר שערפה את ראשן, כולל ביצוע אקטים עם הראש עצמו. כעת הרוצחת המחליאה מחכה לגזר דינה בקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully