וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה טראומתית לתעשיית הפורנו: "האם זה בסדר לראות את זה?"

19.3.2019 / 8:47

צוות דוקומנטרי התקשה לעכל את החוויה שעברו על סט הצילומים של סרט פורנו בספרד, כשנודע להם ששחקנית הפורנו הטריה נדרשה להפתעתה לעשות סקס עם 20 גברים. בהמשך נחרדו לגלות שחקניות שהוכרחו ליטול סמים בצילומים ושוחחו עם שחקנית שקיבלה איומים על חייה אם תחשף

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

YOUTUBE

בסרטון - סרטון פורנו שצולם מתוך גוף האישה

צוות הדוקומנטרי של ה-BBC3, "Porn Laid Bare", נשלח למרכז תעשיית הפורנו העולמית בספרד, ונחשף למראות וסיפורים קשים על ניצול נשים, אלימות ודרישות מחמירות לנטילת סמים על הסט. שחקנית פורנו לשעבר, שפחדה להיפגש עם הצוות לאחר שקיבלה איומים לחייה, סיפרה להם בשיחה טלפונית כיצד הוכרחה לקחת סמים לפני הצילומים - אחרת לא הייתה מקבלת את שכרה. כשהצוות הגיע לצילומי סרט פורנו במדריד, הם הופתעו לגלות - בדיוק כמו השחקנית עצמה - ש-20 גברים ממתינים לה על הסט במקום העשרה שהובטחו לה. הם מודים שחששו לעזוב את סט הצילומים ולהשאיר את שחקנית הפורנו המתחילה לבד עם 20 הגברים במסיכות. אחת מאנשי הצוות פרצה בבכי ואחר, שהודה כי הוא מכור לפורנו, אמר שלאור החשיפה כבר לא יצפה עוד בדבר הזה.

סרט הדוקומנטרי החושפני נפתח כשקבוצה של שישה בריטים צעירים נשלחת לתוך לב תעשיית הפורנו של ספרד, הישר אל סט צילומים שעל חוף הים. בניגוד לבריטים - וגם לנו הישראלים - הספרדים שעברו על החוף ונחשפו לסצנת הסקס הנועזת שצולמה שם, פשוט המשיכו ללכת כאילו מדובר בעניין שבשגרה. הגישה הליברלית הזו עשויה להיות פחות מפתיעה לדור הצעיר שנחשף לפורנו בטלוויזיה וברשת, אולם אצל ששת הבריטים שהגיעו לספרד כדי לחקור את תעשיית הפורנו הפורחת באזור עבור הדוקומנטרי של ערוץ BBC3, זה ממש לא החליק בגרון. המפיק תיירי קמאקו, הנודע בתעשייה בזכות צילומי החוץ שלו, מסביר: "בספרד אנשים עוצרים לצפות וכשגמרת הם מוחאים כפיים".

צוות הדוקומנטרי שנשלח לסט צילומים של סרט פורנו. BBC3,
צוות הדוקומנטרי שיצא למסע של פעם בחיים אל לב תעשיית הפורנו הספרדית/BBC3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully