וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו להציל זה את זה: שישה פילים נפלו אל מותם מ"מפל הגיהנום"

מעידתו של גור פילים ממפל ידוע לשמצה, בפארק הלאומי קאהו יאי שבתאילנד, הובילה למותם של חמישה מהחברים הנוספים לעדר שניסו להציל אחד את השני. כעת, הפילים שנותרו יתקשו לשרוד: "זה כמו לאבד חצי מהמשפחה שלך"

שישה פילים נהרגו בנפילה ממפל בפארק הלאומי קאהו יאי בתאילנד. הפארק הלאומי קאהו יאי בתאילנד, אתר רשמי
פילים נאבקים על חייהם ב"מפל הגיהנום"/אתר רשמי, הפארק הלאומי קאהו יאי בתאילנד

שישה פילים נפלו אל מותם בתאילנד בעת שניסו להציל אחד את השני ממפל הידוע לשמצה כמסוכן במיוחד. לדברי גורמים רשמיים, התקרית אירעה אחרי שגור פילים החליק מעבר למפל בפארק הלאומי קאהו יאי בתאילנד.

שני פילים נוספים זוהו כשהם עומדים על קצה צוק סמוך, והרשויות בתאילנד פועלות כדי להזיז אותם משם. תקריות נוספות אירעו בעבר באותו המפל, הנודע כ"מפל הגיהנום" בפי המקומיים. בשנת 1992 מת עדר של שמונה פילים מנפילה באותו המקום. בסך הכול כ-7,000 פילים אסיאתיים חיים בתאילנד, כשיותר ממחציתם חיים בשבי.

שישה פילים נהרגו בנפילה ממפל בפארק הלאומי קאהו יאי  בתאילנד. מחלקת הפרקים הלאומיים, חיות הבר ושימור הצומח בתאילנד, אתר רשמי
הרשויות פועלות כדי להזיז אותם, פילים במפל/אתר רשמי, מחלקת הפרקים הלאומיים, חיות הבר ושימור הצומח בתאילנד

מחלקת הפרקים הלאומיים, חיות הבר ושימור הצומח בתאילנד אמרה שגורמים רשמיים הוזעקו לזירת האירוע בסביבות השעה 3:00 שעון מקומי, כשקבוצת פילים חסמה את הכביש הסמוך למפל. שלוש שעות מאוחר יותר, התגלתה גופתו של פיל בן שלוש למרגלות "מפל הגיהנום". לא רחוק משם, אותרו חמש גופות נוספות.

אדווין וויק, מייסד קרן ידידי חיות הבר בתאילנד, אמר שהפילים שנותרו בעדר יתקשו לשרוד כשבעלי החיים מסתמכים זה על זה כדי להגן אחד על השני ולמצוא מזון. התקרית עלולה להשפיע עליהם גם רגשית, מאחר שפילים ידועים כמי שמראים סממני אבל. "זה כמו לאבד חצי מהמשפחה שלך", אמר וויק ל-BBC. "לצערנו אין מה לעשות, זהו הטבע למרבה הצער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully