וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמפיין חסר רחמים": המלחמה של הנסיך הארי בכלי התקשורת בממלכה

דוכס סאסקס והדוכסית מרקל פתחו בהליכים משפטיים נגד הסאן והדיילי מירור על פריצה לטלפון של הארי והאזנה להודעות קוליות שקיבל ועל פרסום מכתב ששלחה מרקל לאביה. "איבדתי את אמי ועכשיו אני רואה את אשתי נופלת קורבן לאותם כוחות עוצמתיים", זעם הנסיך הארי

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

נסיך בריטניה הארי הודיע אמש (שישי) כי הוא הגיש תביעה נגד בעלי העיתונים הבריטיים הסאן והדיילי מירור על פריצה לטלפון שלו, כך דווח בגרדיאן הבריטי. מדובר בהסלמה נוספת במלחמה שמנהלים הארי ואשתו, הדוכסית מייגל מרקל, נגד הצהובונים בבריטניה.

בארמון בקינגהאם אישרו את הגשת התביעה, בה נטען שמערכות העיתונים נהגו ליירט באופן בלתי חוקי לכאורה הודעות דואר קולי שקביל הנסיך הארי למכשיר הטלפון שלו. לא ידוע אם התביעה מתייחסת לדברים שאירעו לאחרונה וייתכן והתביעה עוסקת במקרים שאירעו בעבר. הארי ואחיו, הנסיך וויליאם, עמדו במרכז פרשת פריצות בראשית שנות האלפיים, אז נחשף כי עיתונאים של הצהובונים הבריטיים פורצים באופן שגרתי לתא הקולי של אנשים כדי למצוא סיפורים.

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל/GettyImages

התביעה הוגשה כמה ימים לפני פתיחת הליכים משפטיים של מייגן מרקל נגד הדיילי מייל, בגין הפרה לכאורה של הפרטיות שלה כשהחליטו לפרסם מכתב פרטי ששלחה לאביה. כתב התביעה יכלול סעיפים של שימוש לרעה במידע פרטי, הפרת זכויות יוצרים והפרת חוק הגנת המידע.

שתי התביעות האלו הן חלק ממלחמה רחבה שמנהלים בני הזוג נגד העיתונאים בממלכה. בהודעה על התביעה הקודמת כתב הארי כי אשתו הפכה לקורבן של הצהובונים. "הם מנהלים קמפיין נגד אנשים ללא מחשבה על ההשלכות. קמפיין חסר רחמים שהסלים במהלך השנה האחרונה", כתב הארי. הוא ציין גם את אמו, הנסיכה דיאנה, וכתב "ראיתי מה קורה כשמישהו שאני אוהב הופך להיות מתוקשר עד כדי כך שלא מתייחסים אליו יותר כאדם". הוא הוסיף בסיום המכתב: "איבדתי את אמי ועכשיו אני רואה את אשתי נופלת קורבן לאותם כוחות עוצמתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully