וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנגש במעקה וברכב נוסף: תושב חיפה נהרג בתאונה בצומת יגור

28.9.2019 / 17:09

מכוניתו של הגבר, בן 38, התנגשה במעקה בטיחות וברכב נוסף בכביש 75. הוא פונה לבית החולים רמב"ם תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותו. ארבעת נוסעי הרכב הנוסף לא נזקקו לפינוי לבית החולים. "לאורך הכביש היו פזורים חלקי פלסטיק ומתכת"

צילום: מד"א

גבר בן 38, תושב חיפה, נהרג היום (שבת) בתאונת דרכים בצומת יגור, שבמהלכה התנגשה מכוניתו במעקה בטיחות וברכב נוסף. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה, כשמצבו אנוש עם חבלות בראש ובגפיים, תוך כדי פעולות החייאה. אולם, בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו בתום ניסיונות ההחייאה. ארבעת נוסעי הרכב הנוסף נבדקו על ידי צוותי מד"א בזירה, שבכביש 75, ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

המשטרה הודיעה כי בוחני התנועה ממשיכים בחקירת האירוע. נתיב אחד נחסם לתנועה מכיוון הצ'ק פוסט לכיוון יגור על מנת לאפשר לבוחני התנועה לחקור את הזירה. חובש מד"א נתנאל מנחם תיאר כי "במרכז הכביש עמד הרכב עם פגיעות פח קשות כשלאורך הכביש היו פזורים חלקי פלסטיק ומתכת. סיפרו לנו שהוא פגע בגדר הבטיחות וברכב נוסף שחלף במקום".

תאונת דרכים כביש 75 צומת יגור. מד"א
זירת התאונה בכביש 75, היום/מד"א

עוד הוסיף החובש במד"א כי "הנהג היה מחוסר הכרה וסבל מחבלות בראשו ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו במצב קריטי תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים. ארבעת נוסעי הרכב הנוסף נבדקו בשטח ולא נזקקו לטיפול רפואי".

התאונה אירעה יומיים אחרי שבית המשפט המחוזי בחיפה גזר ארבע וחצי שנות מאסר על נהג מתאונה שאירעה לפני שנתיים באותו הכביש, שהורשע הריגה תוך נהיגה בשכרות. הנהג, דוד ראש מטבריה, פנה לנתיב המיועד לכלי רכב הנוסעים לכיוון חיפה המשולט בתמרורי "אין כניסה" והחל בנסיעה נגד כיוון התנועה. ראש המשיך בנסיעתו כקילומטר וחצי לערך ופגע עם חזית רכבו הקדמית בחזית קדמית של רכב מסוג סקודה שנסע בכיוון התנועה הנכון, ובו נהג נידאל חמזה. כתוצאה מהתאונה נפצע נידאל באורח אנוש ומותו נקבע במקום. ראש עצמו נפצע ושני כלי הרכב ניזוקו באופן קשה. השופט ארז פורת גזר על דוד ראש גם שנתיים מאסר על תנאי, פסל אותו מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה למשך 20 שנה וכן כי יפצה את הורי ההרוג, נידאל חמזה, בסך של 25 אלף ש"ח.

עוד בוואלה!

ממשפט הולילנד לתיקי נתניהו: הבכירה בפרקליטות שמינויה עורר סערה

לכתבה המלאה
תאונת דרכים כביש 75 צומת יגור. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"במרכז הכביש עמד הרכב עם פגיעות פח קשות". זירת התאונה בצומת יגור/אתר רשמי, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully