וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר לאורחי הצימר שקטפו פירות בחצרו - והותקף: "צעקתי לעזרה"

28.9.2019 / 17:30

ניר ממושב רמות שבדרום הגולן מאושפז בבית החולים פוריה לאחר שלטענתו הוכה על ידי זרים שקטפו תמרים מעץ בחצרו. "הם איימו שיבואו אליי בלילה, התעלפתי מהחניקה", תיאר החקלאי, הסובל מקרע בעור התוף ומדימום בעין. מנגד, אורחי הצימר טוענים כי הם אלה שהותקפו על ידו

ניק פנקס ממושב ברמת הגולן שטוען כי הרביצו לו לאחר שהעיר למתארחים בצימר לא לקטוף מהמטע שלו, ספטמבר 2019. באדיבות המצולמים
העיר לאורחים על קטיפת התמרים מהעץ - והותקף. ניר, חקלאי המאושפז בבית החולים לאחר שלטענתו הותקף/באדיבות המצולמים

חקלאי החבר במושב רמות שבדרום רמת גולן סובל מקרע בעור התוף ומדימום בעין, לאחר שלדבריו הוכה על ידי אורחים בצימר של שכניו. מנגד, האורחים טוענים שהוא זה שתקף אותם. הפצוע, ניר בן ה-39, מאושפז בבית החולים פוריה שליד טבריה והמשטרה חוקרת את המקרה.

המקרה התרחש אתמול (שישי) בשעות הצהריים, כשניר הבחין בזרים שלטענתו קוטפים תמרים מעץ בחצרו. "שאלתי למה הם עושים את זה וביקשתי שישאירו את התמרים שקטפו. הם קיללו אותי ואיימו שיבואו אליי בלילה", סיפר. "התרחקתי מהם והם חזרו לצימר שלהם. אחרי כשעה החלטתי לצלם את המכונית שלהם. חששתי שאכן ישובו ורציתי לדאוג שיהיה בידיי תיעוד".

ניק פנקס ממושב ברמת הגולן שטוען כי הרביצו לו לאחר שהעיר למתארחים בצימר לא לקטוף מהמטע שלו, ספטמבר 2019. באדיבות המצולמים
"מישהו אמר: 'תביאו את האבן ונגמור אותו'. אחר כך אני לא זוכר מה קרה". ניר, שלטענתו הותקף על ידי אורחי צימר/באדיבות המצולמים

לטענתו, בשלב זה הוא הותקף על ידם. "האישה יצאה לעברי ובעקבותיה בעלה", תיאר ניר. "הוא איים שירביץ לי ובא לעברי. הוא נתן לי אגרוף בעין שמאל ומשך אותי. שנינו נפלנו, כשהוא מעליי. הוא התיישב עליי, נתן לי אגרופים ואחר כך חנק אותי, תוך כדי שאני מנסה להשתחרר. צעקתי לעזרה ואז הגיע מישהו, תפס לי את הידיים ומישהו הרביץ לי. לא יודע מי היה אותו אדם נוסף".

"אני ביקשתי שיפסיקו. מישהו אמר: 'תביאו את האבן ונגמור אותו'. אחר כך אני לא זוכר מה קרה. כנראה התעלפתי בגלל החניקה, אבל אני לא חושב שבאמת הכו אותי עם אבן", הוסיף.

לאחר שהתאושש הוא נכנס לביתו, אך הסיפור לא נגמר כאן. "הבחנתי שהטלפון שלי שאיתו צילמתי את הזוג לא ברשותי", אמר. "התקשרתי מהטלפון שלי אשתי למד"א ולמשטרה ולאחר מכן אשתי ואני יצאנו לחפש את הטלפון. הוא לא נמצא עד עכשיו".

עוד בוואלה!

נפל פגז טנק אותר ביישוב בגבול מצרים; הרקע נבדק

לכתבה המלאה
ניק פנקס ממושב ברמת הגולן שטוען כי הרביצו לו לאחר שהעיר למתארחים בצימר לא לקטוף מהמטע שלו, ספטמבר 2019. באדיבות המצולמים
"הוא נתן לי אגרופים ואחר כך חנק אותי, תוך כדי שאני מנסה להשתחרר". ניר/באדיבות המצולמים

אמבולנס של מד"א פינה את ניר לבית החולים פוריה. במקביל, גם בני הזוג שנגדם הוא טוען הגיעו לבית חולים כדי לקבל טיפול, בטענה שהותקפו. לאחר מכן, הגיעו לתחנת המשטרה והגישו תלונה בטענה שהם אלו שהותקפו. עוד אמרו כי לא ידעו שמדובר בעץ בשטח פרטי וכי חבר המושב קילל ואיים עליהם.

החקלאי הביע אכזבה שעד כה טרם הגיעו שוטרים לבית החולים כדי לגבות ממנו עדות, והוא הביע חשש כי ככל שחולף יותר זמן מאז האירוע, הטלפון שלו, שאיתו צילם את זוג האורחים, ייעלם - וכך ייאבד החומר המתועד שיכול לתמוך בגרסתו.

המשטרה: "נגיע לחקר האמת"

ממשטרת ישראל נמסר: "אמש התקבל במשטרה דיווח על תקיפה הדדית בין מספר מעורבים אשר חלקם נחבלו ופונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. שוטרים הוזעקו למקום, גבו פרטים ראשוניים ונפתחה במשטרה חקירה הנמצאת בראשיתה, במהלכה כבר בוצעו מספר פעולות חקירה לרבות חקירה באזהרה של החשוד בתקיפת מפרסם הפוסט".

"אנו מצרים על תחושותיו הלא מוצדקות של מפרסם הפוסט", הוסיפו במשטרה. "יחד עם זאת נבהיר כי חוקרי המשטרה אינם ממתינים לעדותו במשטרה לכשיחלים וכבר החלו בביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה אחת ויחידה: להגיע לחקר האמת".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully