וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו עם גרזן, ויהודי עם קלשון נוטף דם: דוח שחושף את הצד האנטישמי של ה-BDS

בדוח מיוחד שהתפרסם בפרלמנט האירופי בבריסל בכותרת "מאחורי המסכה" הוצגו דוגמאות לביטויי אנטישמיות מצד פעילי וארגוני החרם נגד ישראל ב-15 השנים האחרונות. יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה: "ה-BDS מפיץ שנאה ומהווה זרז משמעותי לפגיעות פיזיות ביהודי אירופה"

צילום : EJA

סלאח חוואג'ה, חבר במזכירות ה-BNC, פרסם ב-2013 בעמוד הפייסבוק שלו תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה הוא נראה גדול בהרבה ממידותיו, מניף גרזן קצבים, נוטף דם ולבוש סינר אדום מדם, כשהוא מוקף ביהודים דתיים ומתעמת עם פלסטינים המיידים אבנים. במקרה אחר, בתחרות קריקטורות שנערכה על ידי ארגון BADIL, ארגון מקדם BDS, זכתה במקום שני ובפרס כספי קריקטורה שבה נראה גבר יהודי מזוקן האוחז בידו קלשון אדום מדם ומפתחות של בתים כשהוא עומד על אנדרטה של מלחמת 1948 מעל ילדים פלסטינים מתים וגולגולת מפוזרות.

שתי הדוגמאות האלה הן חלק מסדרה של למעלה מ-80 דוגמאות שהתפרסמו היום (רביעי) בדוח מיוחד של המשרד לעניינים אסטרטגיים בישראל באירוע מיוחד שיזם איגוד הארגונים היהודיים בפרלמנט האירופי בבריסל תחת הכותרת "מאחורי המסכה" שמטרתו לחשוף את אופיו האנטישימי של ה-BDS ומציג איך הוא מקדם אנטישימיות ברחבי העולם. בדוח מוצגות דוגמאות לביטויי אנטישמיות מצד פעילי וארגוני BDS נגד מדינת ישראל ב-15 שנים האחרונות.

בין הדוגמאות עולה גם קריאה ליהודים "לחזור למשרפות", וכן, הפצת תעמולה שקרית לפיה מדינת ישראל "שותה את דמם של ילדי פלסטין לפני פסח, מרעילה מקורות מים פלסטיניים, שולטת בעולם באמצעות לובי יהודי תאב בצע וכוח, ואין לה זכות קיום". יהודים וישראלים מוצגים בקמפיין ה-BDS תוך שימוש במוטיבים אנטישמיים מובהקים ובהם אף מעוקל, פאות, דמויות של שטן, סימני $$$, חזירים, תמנונים, ומקקים השולטים בפלסטינים ובעולם.

קריקטורה  מתוך הדוח הישראלי שחושף את אופיו האנטישמי של ה-BDS. יוני ריקנר, אתר רשמי
"תנועה אנטי-ציונית שמפיצה מסרים אנטישמיים קלאסיים". מתוך הדוח/אתר רשמי, יוני ריקנר

"היום הוכחנו סופית שקמפיין ה-BDS הוא קמפיין אנטישמי המובל על ידי תומכי טרור ומטרתו אחת: חיסול רעיון המדינה היהודית", אמר השר לעניינים אסטרטגיים גלעד ארדן במסיבת עיתונאים קודם הגעתו לפרלמנט. "אני קורא למדינות המערב שלא לקחת חלק בשקר האנטישמי של ה-BDS, לא לתת לגיטימציה לגזענות ובטח שלא מימון".

הרב מנחם מרגולין, יו"ר ה-EJA, איגוד הארגונים היהודיים באירופה, קרא לראשי האיחוד האירופי להוציא את תנועת ההסתה הפלשתינית ה-BDS אל מחוץ לתחום הלגיטימי. הרב מרגולין הדגיש כי "ביקורת על ישראל ועל מדיניות ממשלה ישראלית כלשהי, היא כמובן ביקורת לגיטימית בהחלט. אלא שה-BDS כבר הפך מזמן מתנועה אנטי ציונית לתנועה שמפיצה מסרים אנטישמיים קלאסיים ובמסווה של אנטי ציונות ה-BDS מפיץ שנאה ומהווה זרז משמעותי לפגיעות פיזיות ביהודי אירופה".

עוד בוואלה!

"מאיימים על חיי": קרובתה של כרמל מעודה הסירה חתימתה מהערבות

לכתבה המלאה
ארדן, הנציב קאר והרב מרגולין. יוני ריקנר
"סטנדרט כפול ויחס מחפיר כלפי ישראל והעם היהודי". השר ארדן והרב מרגולין, היום/יוני ריקנר

הרב מרגולין הוסיף כי "בעודם מנופפים בדגלי הדואגים כביכול לזכויות אדם, ה-BDS שולל את זכותו של העם היהודי למדינה משלו, מסית וזורע דלגיטימציה ודמוניזציה ליהודים באשר הם. לצערנו הרב, האמירות הללו מחלחלות גם לזרמים מרכזיים בדעת הקהל, חוגים אקדמיים וגורמים המגדירים עצמם נאורים וליברלים - אלא שהכל עם סטנדרט כפול ויחס מחפיר כלפי ישראל והעם היהודי".

לפני ארבעה חודשים הפרלמנט הגרמני אישר את ההצעה לגינוי תנועת ה-BDS ולהגדרתה כאנטישמית. ההצעה קוראת, בין היתר, לממשלת גרמניה לשלול מימון מפרויקטים שתומכים בחרם על ישראל. חלק מחברי הפרלמנט פרסמו הצהרה בה הדגישו שהם תומכים בחופש הביקורת על ישראל. בעקבות חשיפת הדו"ח, קראו ארדן והרב מרגולין לממשלות ברחבי העולם לפעול ברוח ההחלטה.

השר גלעד ארדן. יוני ריקנר, אתר רשמי
"לא לשתף פעולה עם השקר", השר ארדן, היום/אתר רשמי, יוני ריקנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully