וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הדרכים בגיאורגיה: הצעיר הישראלי בן ה-25 מת מפצעיו בטבילסי

25.9.2019 / 13:57

דוד בקר, תושב ירושלים, הוא הצעיר הישראלי שנפגע שלשום במהלך טיול אליו יצא עם קבוצת חברים נוספים. מלבדו נפצעו בתאונה עוד שלושה בני אדם באורח קל. הודעה נמסרה למשפחתו. אחיו יאיר: "הוא תכנן לטייל בגיאורגיה ומשם לנסוע לאומן לראש השנה"

דוד בקר. אתר רשמי
אהב לטייל ולראות עולם. בקר/אתר רשמי

דוד בקר, צעיר חרדי בן 25 מירושלים, שנפגע אנושות בתאונת דרכים בגיאורגיה שלשום, מת מפצעיו בבית החולים בטבילסי - כך הודיעו הבוקר (רביעי) זק"א. ההודעה נמסרה למשפחתו של הצעיר. "צוות שגרירות ישראל בגיאורגיה והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, מלווים את המשפחה ויסייעו בהבאת המנוח לקבורה בישראל בהקדם האפשרי", נמסר מטעם משרד החוץ.

אחיו של דוד, יאיר בקר, סיפר לוואלה! NEWS כי שני חברים נוספים שהיו עם דוד בעת התאונה נלקחו למשטרה בכדי לתת עדות, אך סיבת התאונה עדיין לא התבררה. "היו אתו שני חברים שהיו במעצר ולקחו אותם לחקירה, אך לא קיבלתי תמונה ברורה מהשגרירות מה בדיוק קרה, לא קיבלנו תשובות. אמרו לנו שזה בחקירה".

עוד אמר האח כי "מי שנהג באוטו הוא בחור בשם יוסי. חבר סיפר לי שהם חזרו בשעת לילה מאוחרת ובסיבוב הרכב החליק והתהפך שלוש פעמים והוא נהרג, והם יצאו ממש בלי פגיעות. הוא תכנן לטייל בגיאורגיה ומשם לנסוע להמשיך לאומן לראש השנה. קיבלנו את זה קשה מאוד. הוא בחור חברותי, מאוד אהב לטייל, לראות את העולם".

יאיר אמר כי אחיו הנו סטודנט לתואר ראשון בחוג למנהל עסקים במכללת הדסה. "שמעתי שמישהי מקומית גם נהרגה בתאונה אז אולי בגלל זה עצרו את שני החברים כדי להבין מה קרה. הוא היה רווק, לא התחיל את החיים".

קזבגי גיאורגיה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
אזור קזבגי, גיאורגיה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

ראש אגף המבצעים בזק"א חיים וינגרטן אמר כי "מיד עם קבלת הדיווח על תאונת הדרכים הקשה, הוזעק למקום שליח חב"ד ומפקד זק"א גיאורגיה לבית החולים בטביליסי, על מנת לסייע למשפחה. הרופאים פעלו רבות ועשו כל שביכולתם כדי להציל את חייו של יוסף דוד אך לצערנו הרב הבוקר נקבע מותו". עוד אמר כי מפקד זק"א במקום פועל מול בשיתוף עם משרד החוץ מול הרשויות המקומיות "כדי לזרז את שחרור גופתו של המנוח ולהטיסו לקבורה בישראל".

תאונת הדרכים התרחשה בגיאורגיה באזור קזבגי, במהלך טיול אליו יצא הצעיר עם קבוצת חברים לא ישראליים. הוא פונה במצב קשה לטיפול בבית החולים Central Hospital בטביליסי, שם נכנס לניתוח חירום. בתאונה נפצעו עוד שלושה בני אדם נוספים באורח קל, והם נמצאים בתחנת משטרה בעיר מצחטה למתן עדות.

ביום שישי שעבר טבע למוות דוד גרינהולץ בלוס קאבוס שבמקסיקו. האירוע התרחש סמוך למלון בחוף אל-תולה, לאחר שגרינהולץ ובנו טיילו לאורך החוף ונסחפו למים על ידי גל גבוה. המשפחה שהתה במקום בזמן שהסופה הטרופית "לורנה" פקדה את חופה המערבי של מקסיקו וגרמה להיווצרותם של גלים גבוהים ומסוכנים. הלווייתו תתקיים ביום שישי בנחלת בנימין תל רגב.

(עדכון ראשון: 12:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully