וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי בן 25 נפצע קשה בתאונת דרכים בגיאורגיה

24.9.2019 / 19:10

הצעיר נפצע במהלך טיול עם קבוצת חברים באזור קזבגי שבמדינה. הוא פונה לטיפול בבית חולים מקומי ונכנס לניתוח חירום. שגרירות ישראל בטבילסי והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ יצרו קשר עם משפחתו

קזבגי גיאורגיה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
קזבגי, גיאורגיה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

אזרח ישראלי בן 25 נפצע היום (שלישי) בתאונת דרכים בגיאורגיה באזור קזבגי, במהלך טיול אליו יצא עם קבוצת חברים לא ישראליים. הפצוע פונה במצב קשה לטיפול בבית החולים Central Hospital בטביליסי, שם נכנס לניתוח חירום. צוות שגרירות ישראל בטבילסי, המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ, כמו גם שליח חב"ד ומפקד זק"א בטביליסי, יידעו את המשפחה והם מלווים אותה מעתה.

בתאונה נפצעו עוד שלושה בני אדם נוספים באורח קל, והם נמצאים בתחנת משטרה בעיר מצחטה למתן עדות.

ביום שישי שעבר טבע למוות דוד גרינהולץ בלוס קאבוס שבמקסיקו. האירוע התרחש סמוך למלון בחוף אל-תולה, לאחר שגרינהולץ ובנו טיילו לאורך החוף ונסחפו למים על ידי גל גבוה. המשפחה שהתה במקום בזמן שהסופה הטרופית "לורנה" פקדה את חופה המערבי של מקסיקו וגרמה להיווצרותם של גלים גבוהים ומסוכנים. המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ וקונסול ישראל במקסיקו שמואל איתן, מלווים את המשפחה ומסייעים בסידורי הטסת הגופה לקבורה בישראל. גופתו של גרינהולץ תובא הלילה ממקסיקו ותנחת מחר בישראל. הלווייתו תתקיים ביום שישי בנחלת בנימין תל רגב.

(עדכון ראשון: 13:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully