וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם נטשה את בתה בת ה-8 בטענה שהיא מתחזה סוציופתית בת 22 שניסתה להרוג אותה

26.9.2019 / 0:09

לאחר שבני זוג נעצרו בחשד להזנחת בתם המאומצת בת ה-8, חשפה האם את סיפורה המצמרר: "היא מתחזה בת 22 שניסתה להרוג אותי ואת בני משפחתי בכל דרך אפשרית". רופאים מתקשים לאמת את גילה של החשודה

WLFITV

מוקדם יותר השנה חשפה העיתונאית הדס שטייף את סיפורה המצמרר, לפיו גילתה ביום בהיר שהנערה החירשת-אילמת בת ה-15 שאימצה לביתה היא למעשה אישה בת 30 ששמעה וראתה הכול. מקרה מצמרר לא פחות אירע לכריסטין ברנט האמריקאית שאימצה ילדה בת 8 הלוקה בגמדות וגילתה מהר מאוד שהיא למעשה בת 22 בעלת הפרעות נפשיות קשות. מעבר לכך, היא טוענת שבתה המאומצת, נטליה גרייס, ילידת אוקראינה, ניסתה בדרכים שונות לרצוח אותה ואת בני משפחה. 5 שנים לאחר שכריסטין (45) ובעלה דאז, מייקל ברנט (43) זנחו אותה בדירה שכורה וברחו לקנדה - נעצרו הזוג באשמת הזנחת קטין ונאלצו לנמק מדוע עשו זאת.

כריסטין סיפרה לרשויות שאימצה את נטליה ב"אימוץ חירום" ב-2010, כשהייתה לכאורה בת 8, אולם מהר מאוד גילתה שהיא - לדבריה - מתחזה בת 22 שניסתה לרצוח אותה כמו בעלילת הסרט "יתומה". כריסטין החליטה לפנות לאימוץ לאחר שנאמר לה כי לא תוכל להביא ילדים נוספים לעולם: "הרגשתי שאם אני יכולה לעזור לאדם אחר בעולם - אז אני חייבת לעשות את זה". ברגע האימוץ הזוג לא ידע פרטים רבים על ההיסטוריה של נטליה, אולם נאמר להם שהוריה המאמצים הקודמים ויתרו עליה מסיבות שלא ניתן לחשוף. על אף שברגע האימוץ הרופאים קבעו כי גילה נע בין 6 ל-8, שנתיים לאחר מכן שינו ההורים המאמצים את גילה בחוק ל-22 וזאת לאחר שהילדה החלה לפתח בעיות נפשיות קשות והם התעקשו לאשפז אותה בבית חולים למבוגרים.

אמא טוענת שבתה בת ה-8 היא מבוגרת בת 22. צילום מסך
כריסטין לצד "בתה הקטנה" נטליה/צילום מסך

עוד בוואלה!

"נסיכה כוסית שלי": שוטרת התחזתה לבת 13 - והפלילה חשוד בפדופיליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully