וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הראליטי חושפת: "המורים הענישו אותי כי חיבקתי את אחי עם החזה הגדול שלי"

23.9.2019 / 9:20

כוכבת הראליטי אשלי ג'יימס מספרת שהיא עד היום סובלת מהפרעה בדימוי הגוף לאחר שכבר בגיל 14 הענישו אותה המורים רק כי העזה לחבק את אחיה בפומבי: "מה אחרים יחשבו כשיראו בחורה בלונדינית עם חזה גדול מחבקת ילד ברחוב?"

https://ashleylouisejames.com/

לפרזנטורית וכוכבת הריאליטי אשלי ג'יימס הייתה ילדות לא פשוטה בכלל. בריאיון ל-White Wine Question Time, סיפרה ג'יימס כיצד התלמידים ואפילו המורים התאכזרו אליה רק כי היה לה חזה גדול. כוכבת הלהיט הבריטי "יוצר בצ'לסי" חשפה שבגיל 14 היה לה חזה בגודל 33GG והוא הכניס אותה לצרות ופגע לה קשות בביטחון האישי, "קיבלתי ריתוק רק כי חיבקתי את אח שלי מחוץ לבית הספר", היא סיפרה למגישת הפודקאסט, קייט ת'ורנטון, "המורים אמרו לי 'אנשים בעיר יודעים שזה אח שלך? מה הם יחשבו כשהם יראו בחורה בלונדינית עם חזה גדול מחבקת ילד מחוץ לבית הספר? זה עלול ליצור רושם לא נכון'. המוסר שלי תמיד הוטל בספק, אפילו בידי המורים. תמיד התייחסו אליי בזלזול כי היו לי ציצים גדולים והכל. תמיד נאלצתי להתבייש בהם".

ג'יימס בת ה-32 למדה בבית הספר הפרטי "סדברג" שבקאמבריה שגובה כמעט 12 אלף ליש"ט לשנת לימוד. היא סיפרה שהחזה הגדול שלה משך גם הרבה תשומת לב מהתלמידים: "בנים היו ניגשים אליי ואומרים דברים מגעילים, אבל במקום שהמורים יעירו להם - הם אמרו לי. הם אמרו לי 'את לא יכולה להתלבש ככה', בזמן שכל החברים שלי הורשו להתלבש ככה. כילדה בת 14 זה ממש בלבלב אותי כי לא הבנתי למה לי אסור כשלאחרים מותר".

עוד בוואלה!

לישון עם חזייה ולשתות תה שומר: מה באמת מגדיל חזה ללא ניתוחים?

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סלבס
  • חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully