וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון באלג'יריה: שמונה תינוקות נספו בשריפה בבית חולים

24.9.2019 / 11:16

האש פרצה מסיבה לא ברורה בבית חולים ליד הגבול עם תוניסיה. ראש הממשלה הורה על פתיחת חקירה. הרשויות אמרו כי הן חילצו 11 תינוקות, יותר ממאה נשים ו-28 אנשי צוות

עריכה: אסף דרורי

שמונה תינוקות נספו בשריפה שפרצה בבית חולים באלג'יריה, ליד הגבול עם תוניסיה - כך דיווחה היום (שלישי) התקשורת הרשמית במדינה. בערוץ הטלוויזיה ENTV וברשת הרדיו הממלכתית דווח כי האש פרצה בשעה 4:00 בבית החולים השוכן בעיר אל-עוד, שנמצאת כ-600 ק"מ מדרום-מערב לבירה.
הרשויות אמרו כי הן חילצו 11 תינוקות, יותר ממאה נשים ו-28 אנשי צוות.

לפי הדיווחים, ראש הממשלה נור א-דין בדוואי הורה על פתיחת חקירה דחופה, ושר הבריאות יגיע למקום בהמשך היום. עשרות כבאים נשלחו כדי להיאבק בלהבות, שלא ברור מה גרם להן. "לרוע המזל, אנחנו מודיעים בצער על מותם של שמונה תינוקות, חלקם מכוויות וחלקם משאיפת עשן", אמר דובר שירותי הכיבוי, נאסים ברנאווי, לסוכנות הידיעות הצרפתית.

זאת לא הפעם הראשונה שבה פורצת שריפה במחלקת היולדות בבית החולים הזה. לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, בחודש מאי פרצה שאש במקום, אולם לא היו נפגעים.

האסון אירע בזמן שהמדינה שרויה עוד במשבר פוליטי עמוק, עם המשך המחאה נגד השלטון מצד המפגינים שהובילו להפלת השליט הוותיק עבד אל-עזיז בוטפליקה בחודש אפריל האחרון.

לקריאה נוספת בנושא
מעצר פעילים והחרמת אוטובוסים: לצבא אלג'יריה נמאס מהמחאה
הרודנים נפלו, אך הצבא בסודאן ואלג'יריה חוטף מהעם את המהפכות

הפגנה באלג'יר, אלג'יריה, 6 בספטמבר 2019. AP
הפגנה באלג'יר, בתחילת החודש/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אלג'יריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully