וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר רצח בן ה-22 בעכו: עשרות התפרעו בבית החולים בנהריה

24.9.2019 / 8:58

המתפרעים, קרובי משפחתו ומקורביו של הנרצח מוחמד טבראני, לא איפשרו את קבלת גופתו בחדר המתים, בעת שהובאה אל מתחם בית החולים. כוח משטרה שהוזעק למקום סייע בהשלטת הסדר, וגופתו הועברה למיון ומשם לאבו כביר

עריכה: עמית שמחה

עשרות גברים התפרעו הלילה (שלישי) עם מאבטחי בית החולים נהריה, לשם הובאה גופתו של מוחמד טבראני בן ה-22 שנורה אתמול למוות סמוך למגדלור בעיר העתיקה בעכו. המתפרעים, קרובי משפחתו ומקורבי טבראני התעמתו, לא איפשרו את קבלת גופתו בחדר המתים, בעת שהובאה אל מתחם בית החולים. כוח משטרה הוזעק למקום וסייע להשליט סדר תוך שגופתו של טבראני הועברה למיון בית החולים ומשם למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. בתקרית לא היו נפגעים.

טבראני נורה למוות אתמול בערב, ופונה על ידי צוות מד"א תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו בבית החולים נהריה. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות הירי, לצד סריקות אחר היורה. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף.

הנרצח בעכו העתיקה תושב המקום מוחמד טברני, בן 22. ה-23 בספטמבר 2019. יואב איתיאל
הנרצח מוחמד טבראני/יואב איתיאל

חובשי מד"א, פיני קרן ושמעון דהאן, סיפרו כי "בטיילת סמוך למגדלור שכב הפצוע, גבר כבן 22, כשהוא מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה. במהלך הפינוי לבית החולים מצבו הידרדר ונאלצנו לקבוע את מותו". הרצח הערב אירע כמה מאות מטרים מתחנת המשטרה של עכו. האיזור כולו מרושת במצלמות אבטחה המחוברות למרכז התגובה של מחלקת הבטחון העירונית.

עוד בוואלה!

המשך יבוא: לחיצת הידיים בין גנץ ונתניהו היא רק תחילת הדרך לאחדות

לכתבה המלאה
זירת הרצח בעכו. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בעכו, שני בערב/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully