וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך כמה שעות: דיווחים על שתי תקיפות בעיראק נגד המליציות השיעיות

22.9.2019 / 18:46

בערוץ אל-חדת' דווח כי כלי טיס הפציצו בסיס של המיליציות הפרו איראניות באזור פלוג'ה, צפון-מערבית לבגדאד. זאת, שעות לאחר שברשת אל-מיאדין המזוהה עם איראן דווח כי כלי טיס בלתי-מזוהה תקף בסיס של הכוחות סמוך לשדה תעופה במערב המדינה. בשתי התקיפות לא היו נפגעים

תקיפה מסתורית בגבול סוריה-עיראק תקיפה לילית של מתקן צבאי באל-בוכאמלל; כ-18 לוחמים מהכוחות האיראניים נהרגו/אתר רשמי

בתוך כמה שעות, שתי תקיפות מסתוריות אירעו היום (ראשון) בעיראק, באזורים בהם פועלות המיליציות השיעיות - כך דווח בכלי תקשורת ערביים. על פי הדיווחים, בשתי התקיפות לא היו נפגעים.

בערוץ אל-חדת' דווח הערב כי כלי טיס הפציצו בסיס של המיליציות השיעיות באזור פלוג'ה במדינה, צפון-מערבית לבגדד. לפי הדיווח, התקיפה הייתה בהשתתפות כמה כלי טיס בלתי-מזוהים, באזור אגם א-ת'רת'אר, נגד כמה עמדות של המיליציות.

מוקדם יותר, בסביבות השעה 12:31, ברשת אל-מיאדין דווח כי כלי טיס בלתי-מזוהה תקף בסיס בסמוך לשדה תעופה במערב עיראק, שבו פועלות המיליציות. כאמור, לפי הדיווח, לא היו נפגעים בתקיפה באזור שדה התעופה אל-מרסנאת שבמחוז אנבאר.

לקריאה נוספת בנושא
דיווחים בסוריה: חמישה הרוגים בתקיפת יעדים איראניים בגבול עיראק
דיווח סורי: 10 הרוגים מהכוחות איראניים בתקיפות אוויריות בגבול עיראק

עשן מיתמר אחרי פיצוץ מחסן נשק, בגדאד, עיראק, 12 באוגוסט 2019. AP
עשן מיתמר אחרי פיצוץ מחסן נשק, בגדאד, בחודש שעבר/AP

בתקופה האחרונה התרחשו שורת תקיפות מסתוריות נגד עמדות ומחסני נשק של כוחות אל-חשד א-שעבי, שכוללים מיליציות שיעיות הנתמכות על ידי איראן. חלקן יוחסו לישראל, ששומרת על שתיקה, אולם ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז לא אחת כי ישראל פועלת נגד ההתבססות של איראן באזור גם בעיראק.

בשבועות האחרונים דווח גם על כמה תקיפות של יעדים של המיליציות השיעיות בתוך שטחה סוריה, סמוך לגבול עיראק. לפי תמונות לוויין ודיווחים שונים, טהראן פועלת להקמת בסיס גדול בגבול, באזור אל-בו כמאל.

(עדכון ראשון: 12:31)

  • עוד באותו נושא:
  • עיראק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully