וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר נחטף ונכלא במשך ארבעה ימים ללא מזון - בגלל 3,000 שקלים

22.9.2019 / 11:34

שני חשודים תושבי רחובות נעצרו במסגרת פרשת חטיפת הקורבן, שעל פי החשד הותקף כמה פעמים על רקע החוב. מהחקירה עולה כי הוא הוכנס למקלט דרך החלון, נכבל בידיו וברגליו, והושאר עם בקבוק מים קטן בלבד. נגד שני העצורים הוגשה הצהרת תובע ובקשת מעצר עד תום ההליכים

צילום: דוברות משטרת ישראל

שני צעירים תושבי רחובות חשודים שחטפו אדם, היכו אותו והחזיקו אותו במקלט במשך ארבעה ימים ללא מזון ועם בקבוק מים קטן בלבד - בגלל חוב כספי של 3,000 שקלים. במסגרת הפרשה נעצרו בסוף החודש שעבר השניים - מהנוק "באבאי" טגניה, בן 24, החשוד שעמד מאחורי החטיפה, ואביב עלמה, בן 19, החשוד בתקיפת הקורבן - ובסוף השבוע הוגשה נגדם הצהרת תובע ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהחקירה עלה כי קורבן העבירה הותקף באלימות על פי החשד מספר פעמים על רקע זה, כאשר בסופה של כל תקרית הוא ננטש לבדו על ידי התקופים בערים שונות באזור השפלה. באחד המקרים, שאירע לפני כחצי שנה, הוא אף נחבל בראשו ונזקק לטיפול רפואי.

המקלט בו הוחזק קורבן שנחטף ועבר עינוי בראשל"צ 22 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
המקלט שבו הוחזק קורבן החטיפה, על פי החשד/דוברות משטרת ישראל

בחודש יוני הותקף על פי החשד פעם נוספת על רקע החוב כשהיה בראשון לציון. לטענת המשטרה, רכב עצרו לידו, וממנו יצאו טגניה ואדם נוסף שהכניסו אותו בכוח אל המכונית - בה שהו באותה הזמן אנשים נוספים. הם נסעו לבית הקולנוע הנטוש בקריית משה, ושם על פי החשד היכו אותו כעשרה בני אדם בברזלים והפשילו את מכנסיו. לאחר מכן, כך נטען, הוא הוסע למקלט סמוך אליו הוכנס דרך החלון, נקשר באזיקון בידיו ובחבל וברגליו - וכך הוא הושאר לכאורה במשך ארבעה ימים, כאמור, עם בקבוק מים קטן וללא מזון, עד ששוחרר לביתו לצורך גיוס הכסף לכיסוי החוב.

לטענת המשטרה, מכריו של הקורבן גילו כי החוב תפח בינתיים ל-15,000 שקלים, וסכום הכסף גויס באמצעותם ובאמצעות בני משפחתו, כאשר בסוף אוגוסט אסף אחד החשודים מעטפה ובה סכום הכסף מבית עסק של אחד ממכרי הקורבן.

עוד בוואלה!

הוכנס בכוח לרכב מחוץ לבית הספר: תיעוד חטיפת המורה באום אל-פחם

לכתבה המלאה
המקלט בו הוחזק קורבן שנחטף ועבר עינוי בראשל"צ 22 בספטמבר 2019. דוברות משטרת ישראל
ארבעה ימים בלי מזון ועם בקבוק מיפ בלבד/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully