וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד לעבודה והתמוטט: גבר כבן 70 נמצא מוטל מת בכביש בקיבוץ יפעת

20.9.2019 / 11:28

הגבר אותר ללא רוח חיים על הכביש כשעל גופו סימני חבלה וצוותי מד"א קבעו את מותו. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי בן ה-70, שאינו תושב הקיבוץ, נפל אל מותו בעת שצעד לכיוון עבודתו. חקירה העלתה כי אין חשד לפלילים והחשד לתאונת דרכים נשלל. הגופה נשלחה לנתיחה

ללא קרדיט

גבר כבן 70 נמצא הבוקר (שישי) מוטל על הכביש בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו אותו מחוסר הכרה, ולאחר בדיקות רפואיות קבעו את מותו. על ההרוג, שאינו תושב הקיבוץ, צעד באזור לכוון עבודתו בקיבוץ ומסיבה שעדיין נחקרת התמוטט ונמצא ללא רוח חיים. אחד מהחשדות שנבדקים הוא כי הגבר התמוטט בשל ארוע לב.

מחקירת המשטרה עולה כי מהסימנים שנמצאו בזירה אין חשד לפלילים וגם החשד לתאונת דרכים נשלל. הגופה נשלחה לנתיחה לקביעת סיבת המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

פאראמדיק מד"א עומרי גורגה סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 70 שוכב על הכביש מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

גבר בשנות ה-70 כשהוא מוטל מת על כביש צדדי בקיבוץ יפעת ועל גופו סימני חבלה בקיבוץ יפעת, 20 בספטמבר 2019. מד"א
זירת התאונה בקיבוץ יפעת, הבוקר/מד"א

ביוני האחרון נהרגה אלה האריס בת 78 בתאונת דרכים בעמק יזרעאל, כשמשאית התנגשה ברכב הפרטי בו נסעה בכביש 716 בצומת נעורה. האריס הייתה חברה במקהלת הגבעטרון, זוכת פרס ישראל. בתאונה נפצעו בינוני נהג הרכב הפרטי ואשתו ופונו לבית חולים העמק בעפולה.

(עדכון ראשון: 9:54)

עוד בוואלה!

עד שיפול האסימון: נתניהו במאמץ נואש לשווק את ההפסד כניצחון

לכתבה המלאה
גבר בשנות ה-70 כשהוא מוטל מת על כביש צדדי בקיבוץ יפעת ועל גופו סימני חבלה בקיבוץ יפעת, 20 בספטמבר 2019. מד"א
אותר כשעל גופו סימני חבלה. זירת התאונה ביפעת, הבוקר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully