וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטה חדשה של מנהיג דאעש: "מוציאים לפועל מבצעים מדי יום"

16.9.2019 / 19:18

אבו בכר אל-בגדאדי, שנראה לאחרונה בסרטון באפריל, קרא ללוחמיו להמשיך במאבק ולהגביר את מאמציהם. לדבריו, ארגון המדינה האסלאמית "מוציא לפועל מדי יום מבצעים בחזיתות שונות". הוא ציין כי פעל במאלי ובלבנט, אך לא פירט את תזמון הפעולות

ללא קרדיט

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם היום (שני) קלטת אודיו חדשה של מנהיגו אבו בכר אל-בגדאדי. אל-בגדאדי קרא ללוחמיו להמשיך במאבק ולהגביר את מאמציהם. "מדי יום יוצאים לפועל מבצעים בחזיתות שונות", אמר המנהיג. הוא ציין כמה מחוזות בהם מאלי והלבנט, אך לא פירט מועדים ספציפיים.

אל-בגאדדי נראה לאחרונה בסרטון שפורסם בחודש אפריל האחרון. הסרטון הופץ בטלגרם על זרוע המדיה של הארגון - "אל-פורקאן". בסרטון שנמשך כ-18 דקות, נראה אל-בגדאדי בזקן צבוע, יושב עם פעילים רעולי פנים, ומעדכן אותם בנוגע למצב הארגון בזירות הלחימה בסוריה. הוא אף קשר בין תבוסתו במדינה לפיגועים בסרי לנקה. זו הפעם השנייה בלבד שבה נראה אל-בגדאדי מאז הנאום שבו הכריז על הקמת החליפות לפני כחמש שנים.

אבו בכר אל-בגדאדי, מנהיג דאעש, 29 אפריל 2019. עיבוד תמונה
נראה לאחרונה באפריל. אל-בגדאדי/עיבוד תמונה

אל-בגדאדי, שהכריז על ח'ליפות בחלקים גדולים של סוריה ועיראק ב-2014, שמר מאז על פרופיל נמוך לאור תבוסות הארגון, שאיבד בהתמדה שטחים בסוריה. מנהיג המדינה האסלאמית הכריז בהופעתו האחרונה, בחודש אפריל, על הכרתו בתבוסת הארגון.

עוד בוואלה!

משוואת הנפט שאיראן מנסה לצייר דוחפת את טראמפ אל הקו האדום שלו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully