וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבשורה הכי מרה שאפשר לקבל": בגן הילדים מתקשים לעכל את מותה של דנה

12.9.2019 / 16:27

דנה בן זינו התמוטטה בגן באשקלון ביומה הראשון לעבודה. היום, הילדים הגיעו לגן כרגיל, אולם האירוע הקשה עדיין אוחז בצוות. "אנחנו משדרים חוזק, אבל בפנים זה כואב וקשה", אמרו. חמה של דנה: "היא הייתה כמו הבת שלי, אין אנשים כמוה"

עריכה: אביעד בללי

דנה שורש בן זינו הגיעה אתמול לגן הילדים באשקלון ליומה הראשון בתפקיד. היום, בגן עדיין מתקשה לעכל את שאירע: דנה התמוטטה וכעבור זמן מה מותה נקבע. דקות לפני שהתעלפה - בצוות סיפרו כי הספיקה לשמוח ולצחוק עם כולם.

"היום כל הילדים הגיעו לגן", סיפרה סיגל סבן, מנהלת רשת הגנים שהגיעה אל הגן על מנת ללוות את הצוות והילדים. "יש תחושות קשות בקרב הצוות, אבל אנחנו חזקים בשביל הילדים. היו פה אתמול צוותים מהשירות הפסיכולוגי והגננות והסייעות שוחחו איתם. הגננות מנסות להחזיר את הילדים לשגרה לאחר האסון. אנחנו נדאג שכל מי שצריך טיפול מהגננות או סיוע יקבל זאת".

דנה שורש בן זינו. ללא קרדיט, אתר רשמי
"מתקשים לעכל". בן זינו/אתר רשמי, ללא קרדיט

שונטל סבן מצוות הגן, ביצעה אתמול בדנה פעולות החייאה במשך כמעט עשר דקות בניסיון להציל את דנה. "הצוות פה מקבל כל שנה ריענון של עזרה ראשונה וזה עזר לי מאוד", סיפרה. "זה מאוד לא פשוט לראות בן אדם במצב כזה קשה. הרצון שלי היה מיד להילחם ולנסות להציל אותה".

ברגע שהבחינה בבן זינו מתמוטטת, סבן רצה מיד להציל אותה. "ניסיתי לדבר איתה", שחזרה. "כל הילדים נכנסו לממ"ד בזמן הזה בגלל תרגולת שאנחנו עורכים בגלל צבע אדום. היא התעלפה מחוץ לממ"ד והילדים לא ראו אותה. במקביל, הצוות הוציא את שאר הילדים מהחלון כדי שלא יראו מה קרה. סיפרנו להם שאנחנו נצא כמו סמי הכבאי".

סבן, כמו שאר חברי הצוות החינוכי מנסים להמשיך בשגרה עבור הילדים, אך עדיין מתקשים עם ההתמודדות. "אני סוחבת מועקה גדולה", סיפרה. "ליד הילדים אנחנו משדרים חוזק כדי שהם לא ירגישו, אבל בפנים זה כואב וקשה".

עוד בוואלה!

טרגדיה באשקלון: גננת התמוטטה ומתה ליד הילדים בשל אירוע לב

לכתבה המלאה
גננת שהתמוטטה בגן ילדים באשקלון בעקבות אירוע לבבי. ללא קרדיט, אתר רשמי
גן הילדים באשקלון, אתמול/אתר רשמי, ללא קרדיט

בן זינו נטמנה אתמול בבית העלמין בראשון לציון. חמה, יוסי בן זינו, סיפר כי כלתו עברה את המבחנים והתקבלה לעבודה כגננת לאחרונה. "אמרנו שתיכף מתחילה שנת הלימודים, ושלשום אמרו לה שיש גן פנוי", סיפר. "היא התלהבה מאוד. היא הגיעה לעבודה וכעבור שעתיים זה קרה".

"היא הייתה עם הבן שלי במשך חמש שנים", הוסיף בן זינו. "היא הייתה אישה מדהימה. עבורי היא הייתה כמו בת. מאוד מיוחדת. שמחה כל הזמן, דומיננטית, תמיד עם חיוך ותמיד שמחה. אין אנשים כמוה. מה שקרה אתמול זו הבשורה הכי מרה שאפשר לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully