וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך 48 שעות: בית הדין החליט להרחיק פיליפינית שהסתירה את ילדיה

10.9.2019 / 17:26

בית הדין קבע כי יש להרחיק את האישה בתום יומיים כדי לאפשר לרשויות למצוא את ילדיה, כדי שיורחקו יחד איתה. השופט: "העוררת מסרבת לשתף פעולה בכל תוקף. מצדה שתורחק וילדיה יישארו בארץ"

צילום: חדשות 13

בית הדין לעררים דחה היום (שלישי) את ערעורה של עובדת זרה מהפיליפינים שנעצרה לפני שבועיים ולפי שעה מסרבת לומר היכן שני ילדיה. בית הדין קבע כי יש להרחיקה בתום 48 שעות כדי לאפשר לרשויות למצוא את ילדיה, כדי שיורחקו יחד איתה. על פי החלטת השופט, במידה והקטינים לא יתייצבו הוא מורה לרשויות הרווחה והחינוך להתערב כדי לוודא שהם לא ננטשו וכי הם מטופלים עד אשר יוחלט באילו צעדים לנקוט לגביהם.

השופט אמר בדיון כי "ראוי כי הרחקתה תתבצע בהקדם. נוכח שיתוף פעולה מצדה של העוררת באשר למסירת מידע הנוגע למקום הימצאותם של הקטינים, והצהרתה על כוונתה להישאר בארץ, שלא כדין. יש יסוד סביר להניח כי אם תשוחרר ממשמורת היא תפעל לסיכול צו הרחקתה".

חבריו לכיתה של מייקל  אשר מיועד להיות מגורש לקראת הדיון בעניינו של מייקל ואמו. בבית הדין לערורים בתל אביב  28 ביולי 2019. ניב אהרונסון
חבריו לכיתה של ילד המועמד לגירוש מפגינים/ניב אהרונסון

בית הדין קבע כי צווי ההרחקה שהוצאו לשלושה הוצאו כדין ואין מניעה להרחקתם. בהחלטת השימוע נקבע כי "בוצעו מירב המאמצים לאיתור הילדים. ניסינו לדבר לליבה של הנתינה על מנת שיהיו עם אמם. העוררת מסרבת לשתף פעולה בכל תוקף. מצדה שתורחק וילדיה יישארו בארץ".

"העובדה כי הילדים אינם צד להליך, מייתרת את הדיון באשר לפגיעה הפוטנציאלית בהם כתוצאה מהליך ההרחקה וכל הטענות שהושמעו בעניין זה דינם להידחות", הוסיף השופט. "שכן לא ניתן לאחוז את המקל בשני קצותיו, גם להסתיר את מקום הימצאותם וגם לסכל את השמת כל המשפחה בכללותה במשמורת עד אשר תורחק כתא משפחתי שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully