וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד התיקים המורכבים": שני גברים נעצרו בחשד לרצח הכפול בלקיה

9.9.2019 / 21:09

חודש וחצי לאחר שבני הזוג סלימאן ועזיזה אל-רבידי נורו למוות ברכבם, בית משפט השלום בב"ש האריך בשבעה ימים את מעצרם של שני קרובי משפחתם. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך משפחתי על קרקעות. החשודים הכחישו את מעורבותם

צילום: מד"א

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרם של אמיר וסעיד אבו עמר החשודים ברצח בני הזוג סלימאן ועזיזה אל-רבידי בלקיה בחודש יולי האחרון. השניים, קרובי משפחתם של הזוג, המתגוררים גם הם במועצה המקומית בנגב, שמרו על שתיקתם בחקירה. כמו כן, נעצרו כמה מעורבים נוספים.

בני הזוג, בשנות ה-40 לחייהם, היו בדרכם הביתה כשבנם הקטן יושב בספסל האחורי והאישה בחודש השמיני להריונה. נציג המשטרה בדיון אמר תיאר כי מדובר באחד התיקים המורכבים שנחקרו בימ"ר נגב. "החשוד רצח יחד עם אחרים בני זוג על רקע בין משפחות. רצח אכזרי, בעת שהיה ילד קטן ברכב", תיאר הנציג. במשטרה חושדים כי הרצח הוא תוצאה של סכסוך על קרקעות.

זירת הרצח בלקיה 31 ביולי 2019. אתר רשמי
חשד לרצח בעקבות סכסוך על קרקעות. זירת הירי בלקיה, יולי האחרון/אתר רשמי

עורך הדין אייל אביטל, המייצג את סעיד אבו עמר, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש כל קשר לרצח היום בבית המשפט. נציגי המשטרה לא הציגו ראיות אלה רכילויות והשערות". עורכת הדין ציקי פלדמן, המייצגת את אמיר אבו עמר, הוסיפה כי גם הוא מכחיש את המיוחס לו. לטענתה, "אין לו שום קשר לפרשיה, אני מציעה להמתין בסבלנות עד שיתבררו פרטי החקירה שיוכיחו את חפותו".

צוות מד"א הגיע ללקיה ב-31 ביולי בעקבות דיווח על ירי. האישה נורתה למוות ומותה נקבע במקום, ואילו בן זוגה פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא במצב אנוש, אך שם נקבע מותו. על פי החשד, השניים, שנסעו ברכב עם ילדם, נורו בכניסה ליישוב. הילד שישב במושב האחורי לא נפגע. חובשים בכירים במד"א אמיר אבו סיאם והיימן אבו קרן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה עם פצעי ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו האישה הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הגבר שנפצע באורח אנוש פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה".

  • עוד באותו נושא:
  • לקיה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully