וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמל"ח, נשק וסמים: שני סוכנים סמויים הובילו למעצר 24 חשודים

4.9.2019 / 13:05

מעצרם של החשודים התבצע במסגרת מבצע רחב היקף שערכה המשטרה בוואדי ערה ובגליל המערבי. המבצע הושלם הודות לפעילותם של שני סוכנים שפעלו במגזר הערבי והובילו להפללת החשודים

צילום: דוברות משטרה

המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) 24 חשודים בגין סחר במטעני חבלה, כלי נשק וסמים בהיקף נרחב במהלך מבצע מיוחד במגזר הערבי - כך הותר לפרסום. המבצע שנערך באזור ואדי ערה והגליל המערבי, בהשתתפות 250 שוטרים, הושלם הודות לפעילותם של שני סוכנים סמויים שאספו ראיות נגד החשודים.

אותם סוכנים סמויים של היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה, פעלו בתשעת החודשים האחרונים והפלילו את החשודים במסחר. השניים פעלו בתוך המגזר הערבי ואספו ראיות בתוך אותו תא השטח כנגד עשרות יעדים בתחום החזקה וסחר באמצעי לחימה וסמים.

בנוסף לכמויות גדולות של נשק וסמים נתפסו כלי רכב ונכסי נדל"ן שהמשטרה תבקש לחלט, בשווי של מיליוני שקלים. בצהריים יובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום חיפה. החקירה עברה לשלב הגלוי ונמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

הפעלת סוכנים ע"י המשטרה באזור ואדי ערה, 04.09.19. צילום מסך
24 חשודים נעצור, במבצע של יותר מ-250 שוטרים. מתוך תיעוד המבצע/צילום מסך

המשטרה הצליחה במהלך החקירה הסמויה לאסוף ראיות שאפשרו את מעצרם הבוקר בעת ובעונה אחת של החשודים, תושבי ואדי ערה, כפרי הגליל המערבי ואזור רמלה לוד, בגין עבירות חמורות ומסכנות חיים של סחר במטעני חבלה ולבנות חבלה, כלי נשק וסמים מסוגים שונים בהיקף רחב. השוטרים אף ערכו חיפוש בבתיהם כדי למצוא ראיות הקושרות אותם על פי החשד לעבירות המיוחסות.

במשטרה מציינים כי מדובר בהישג חשוב. לדבריהם, מדובר בצמצום משמעותי בנגישות אמצעי הלחימה לידיים פליליות ואחרות ובפגיעה משמעותית בצינור החמצן הכלכלי של גורמים פליליים.

עוד בוואלה!

הוריקן דוריאן החריב את איי הבהאמה: "חלקים הושמדו, המראות נוראיים"

לכתבה המלאה
הפעלת סוכנים ע"י המשטרה באזור ואדי ערה, 04.09.19. צילום מסך
הסוכנים פעלו להפללת החשודים במשך תשעת החודשים האחרונים. מתוך תיעוד המבצע/צילום מסך

ממ"ז חוף, ניצב פרץ עמר, הדגיש כי "הפעילות של ימ"ר חוף בפרשייה הזו נוגעת ומשפיעה באופן ישיר על תמונת הפשיעה גם במחוזות אחרים, בדגש על תחום האמל"ח והסמים. מדובר בהישג בקנה מידה ארצי למען בטחון הציבור, כאשר אותם מחוללי פשיעה קבלו הלילה מהלומה ניצחת".

"בפעולה הזו נצמצם את היקף הפשיעה במגזר", אמר נצ"מ אלי מגן, מפקד ימ"ר חוף. "מדובר על עצורים שהשפיעו בצורה קיצונית וקשה על המגזר. מבחינתנו יש חשיבות לפעולה הזו כיוון שאנחנו מבינים שרוב תושבי המגזר הם נורמטיביים ורוצים חיים שקטים כמו כל אחד מאיתנו".

(עדכון ראשון: 12:40)

הפעלת סוכנים ע"י המשטרה באזור ואדי ערה, 04.09.19. צילום מסך
החשודים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום חיפה. מתוך תיעוד המבצע/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully