וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב עד הבניין, דקר למוות ונמלט: פוענח רצח דוד אגייב מנתניה

1.9.2019 / 18:15

כפיר עטיה בן ה-36 ארב לאגייב בן ה-72 בפתח בניין מגורים בשדרות בנימין בעיר, וכשהגיע דקר אותו בפלג גופו העליון והשאיר אותו לדמם למוות, בעודו נמלט מהזירה. כעבור יומיים, אותר עטייה בנמל ת"א ועליו כתמי דם. מעצרו הוארך וביום חמישי יוגש נגדו כתב אישום

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

כתב אישום יוגש נגד כפיר עטיה בן ה-36, החשוד ברצח דוד אגייב בן ה-72 לפני חודשיים בנתניה. אגייב, חלפן כספים, נדקר על יד עטיה בכניסה לבניין מגורים ברחוב שדרות בנימין בעיר, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירה. המשטרה פתחה במצוד אחר עטיה שברח מהזירה, ואיתרה אותו כעבור יומיים בנמל תל אביב.

מחקירת האירוע עולה כי עטיה הגיע לבניין המגורים של אגייב, וארב לו עד שהגיע אל המקום. לאחר שנכנס אל הבניין, עטיה דקר אותו כמה פעמים בפלג גופו העליון, ואז נמלט. במהלך החקירה נקבע כי קיימת התאמה בין הנעליים שנעל עטיה לבין טביעות נעליים שנמצאו בזירת הרצח, מה שהקל על אימות זהותו.

החשוד ברצח חלפן הכספים בנתניה, כפיר עטיה, בן 36 תושב העיר. דוברות המשטרה, אתר רשמי
החשוד ברצח כפיר עטיה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בדיון שהתנהל בעינינו לפני כשבועיים בבית משפט השלום בפתח תקווה, אמר עטיה כי "אני לא קשור לעניין הזה, אין לי קשר לזה". כמו כן, חרף טענות פרקליטו כי היה במצב פסיכוטי בעת התקרית, "הפסיכיאטר קבע שלא צריך לאשפז אותו", חרצה הנציגה, דניאל וינרב. "יש לנו פעולות שצריכות להתבצע במעצר במתקן הדרים".

לדברי נציגת המשטרה בדיון, החשוד אותר בתל אביב כשעל ידיו חתכים וכתמי דם. הוא נחקר ומסר אליבי שהופרך, ולטענתה קיימות ראיות שקושרות את אותו לרצח.

עוד בוואלה!

טילי נ"ט נורו מלבנון לעבר ישראל; חיזבאללה: תקפנו כלי רכב צבאי

לכתבה המלאה
הבת ואביה של הנרצח בנתניה. אתר רשמי
הנרצח דוד אגייב לצד ביתו בר ויכמן/אתר רשמי

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה ובדיון שהתקיים היום (ראשון), הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגד עטיה כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, מעצרו של החשוד הוארך היום בחמישה ימים עד ליום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully