וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בקפריסין: לאחר גיוס הערבות - הצעירה שוחררה ממעצר

30.8.2019 / 5:45

לאחר שבני משפחתה של הצעירה התקשו בגיוס הסכום הנדרש, הפקיד אביה 5,000 יורו במזומן והיא הועברה למגורים זמניים. נאסר עליה לעזוב את האי, דרכונה הופקד בבית המשפט והיא תיאלץ להתייצב שלוש פעמים בשבוע בתחנת משטרה בניקוסיה עד לתחילת משפטה - שייערך בראשית אוקטובר

עריכה: עמית שמחה

הצעירה הבריטית שוחררה אתמול (חמישי) ממעצר, לאחר שאביה הפקיד בשמה 5,000 יורו במזומן ובכך התמלאו כל התנאים שקבע בית המשפט שהורה על שחרורה. נאסר עליה לעזוב את האי, צו עיכוב יציאה מהמדינה הוצא נגדה, היא הפקידה את דרכונה במזכירות בית המשפט, התחייבה להתייצב בתחנת משטרה בניקוסיה הבירה שלוש פעמים בשבוע ואביה חתם על התחייבות בסך 15 אלף יורו כי תקיים את תנאי השחרור כולם.

הוארך מעצרה של הנערה הבריטית ב8 ימים, 19 באוגוסט 2019. AP
"כולם שמחים וחשים הקלה", מסרה עורכת הדין הקפריסאית שלה/AP

משפטה יחל ב-2 לאוקטובר, וצפוי להימשך חמישה ימים ברציפות. עד אז ישגיחו עליה אביה ומפקחים נוספים, במגורים זמניים שסודרו לה בניקוסיה, לשם עברה כשיצאה את המעצר - חודש ויום מאותו לילה בו זומנה לתת עדות משלימה ומצאה את עצמה נחקרת באזהרה ובתוך יממה גם עומדת מול כתב אישום.

"כולם שמחים וחשים הקלה", מסרה עורכת הדין שלה, "אני סבורה שבקרוב היא תתאושש". היא אמרה כי הצעירה תקבל את כל התמיכה הנפשית וכן את ההזדמנות לעשות עבודת התנדבות עבור העמותה בה חברה עורכת הדין, המסייעת למהגרים ופליטים. "אני מאמינה שהכל יהיה בסדר מעכשיו, לאחר שכל הצוות ניסה לבנות רשת תמיכה עבורה עד למשפט. אנחנו עכשיו נתרכז בלזכות אותה", אמרה ומסרה תודות לתורמים למימון ייצוגה המשפטי והוצאותיה הנלוות להליך.

בין התורמים לייצוג המשפטי של הצעירה היה הישראלי אריה פרייזר שמתגורר בפלורידה. פרייזר תרם מחצית מיעד הגיוס הראשוני שהציבה המשפחה והשבוע העמיד להורים גם הלוואה ללא ערבויות וללא ריבית לצורך הפקדת הסכום שנדרש לשחרורה מהמעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully