וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בקפריסין: חקירת הפצת הסרטון מתקרבת לסיומה

19.8.2019 / 10:22

שבועיים לאחר שחזרה בה מהודאתה בהגשת תלונת השווא, מעצר הבריטית בת ה-19 הוארך בשמונה ימים נוספים. הוריה גייסו את הכסף עבור הייצוג המשפטי שלה במימון המונים, והסכום הושג ברובו מתרומות של ישראלים. בקפריסין נמשכת חקירת הפצת הסרטון האינטימי בו היא לכאורה מופיעה

אתר רשמי

משפטה של הצעירה הבריטית התחדש הבוקר (שני) בבית המשפט בפראלימני שבקפריסין, ומעצרה הוארך בשמונה ימים נוספים, עד ה-27 באוגוסט. פירוש הדבר הוא שלמעשה, עוד לפני שתשיב לכתב האישום תהיה הצעירה כבר לפחות חודש במעצר. בישראל ובקפריסין הפרשה כבר כמעט ונשכחה, באנגליה היא מעולם לא זכתה לכותרות ראשיות. אבל הבריטית בת ה-19 נותרה מאחור, לסיוט שלא דמיינה שתקלע אליו.

היא הופיעה היום בבית המשפט מלווה בעורך הדין הבריטי לואיס פאואר לצד עורכת הדין הקפריסאית ניקולטה חרלאמבידו, שביקשו שבאופן חריג תהיה מיוצגת על ידי סניגור בריטי. בית המשפט יידרש לעניין וייתן החלטה במועד אחר. הצעירה טרם השיבה לכתב האישום. במקביל, במשטרת קפריסין נמשכת חקירת הפצת הסרטון האינטימי בו היא לכאורה מופיעה. גורם רשמי מסר לוואלה! NEWS כי החקירה לקראת סיום.

לפני שלושה שבועות הצעירה הבריטית הובאה לבית המשפט כחשודה בעבירה של טרדה לציבור, בעקבות תלונת השווא שלה לכאורה. לילה קודם לכן היא חתמה על הודאה בתחנת המשטרה המקומית, בה הודתה כי בדתה את סיפור האונס, כיוון שרצתה כביכול לנקום את עלבונה על כך שהישראלים צילמו אותה מקיימת יחסי מין והפיצו את הסרטונים.

12 הנערים הישראלים שוחררו והיא נעצרה, אבל למחרת התברר כי למרות שמשפחתה שכרה עבורה את שירותיו של עורך הדין עו"ד אנדריאס פיטאדג'יס מקפריסין, הוא לא הופיע בבית המשפט מסיבות בריאותיות. השופטת טוניה אנטוניאו האריכה את מעצרה ביממה. למחרת שוב הובאה הצעירה לבית המשפט, כשהפעם גם עורך הדין פיטאדג'יס הגיע. העונש המקסימלי על כתב האישום שהוגש נגדה יכול להגיע לשנת מאסר ואלף אירו קנס. השופטת האריכה את מעצרה בעוד שמונה ימים.

מעצר הצעירה הבריטית שהתלוננה על אונס בקפריסין, 29 ביולי 2019. רויטרס
הצעירה הבריטית מובאת לתחנת המשטרה בפראלימני/רויטרס

הדיון הנוסף התקיים לאחר שמונת ימי המעצר ויממה לאחר שקבוצת משפטנים בריטית בשם "צדק בחו"ל", הודיעו שייצגו את הצעירה. במקביל הצהירה הצעירה הבריטית כי היא חוזרת בה מהודאתה על הגשת תלונת שווא. עורך הדין פיטאדג'יס התפטר מהייצוג, וציין שהוא חולק על אופן ייצוגה.

לפני כעשרה ימים החלו הוריה בגיוס כספים למימון הייצוג המשפטי שלה במימון המונים. לאחר התחלה מקרטעת של יממה הופיעה תרומה של מחצית הסכום המבוקש, ובאופן מפתיע אולי, מישראלי. ביממה שלאחר מכן גויס הסכום כולו, רובו מישראלים. נכון לעכשיו כבר עברו התרומות ב-50% את סכום היעד והן עומדות על 22,500 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully