וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנח רחיפה התרסק בשרון: גבר בן 73 נהרג, נערה בת 16 במצב בינוני

28.8.2019 / 15:27

השניים נלכדו על הצוק בארסוף, ולוחמי 669 וכבאים הוזעקו על מנת לחלץ אותם. מותו של הגבר נקבע בזירה - ואילו הנערה, תושבת בולטימור שנמצאת בהכרה וסובלת מחבלות בגפיים, פונתה במסוק בתל השומר

צילום: מד"א, עריכה: רענן פוגל

שני צנחנים, גבר כבן 73 נהרג היום (רביעי) ונערה כבת 16 מבולטימור נפגעה באורח בינוני לאחר שהשניים התרסקו על צוק באזור ארסוף. לוחמי 669 וכבאים הוזעקו על מנת לחלץ אותם מהצוק, עליו הם נלכדו. חובשים ופראמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, פינו במסוק את הנערה, אשר נמצאת בהכרה וסובלת מחבלות בגפיים, להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא בתל השומר.

זירת התרסקות המצנח סמוך לארסוף 28 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת ההתרסקות, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א, רפי שבע, סיפר על רגעי החילוץ כי "מדובר בשני צנחנים שהתרסקו על צלע צוק. כשהגענו למקום ברכבי 4 על 4, ראינו את המצנח על שפת הצוק ולא הייתה לנו גישה לפצועים עצמם. הצלחנו לתקשר עם הנערה שהייתה בהכרה והיא סיפרה שהפצוע שלידה אינו מגיב".

זירת התרסקות המצנח סמוך לארסוף 28 באוגוסט 2019. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת ההתרסקות, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

"בעזרת חבלים קשרנו את המצנח לרכבים על מנת שהפצועים לא יפלו לחוף", הוסיף שבע. "יחד עם לוחמי 669 וכוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצנו את הפצועים לראש הצוק. הנערה שחולצה ראשונה הועלתה למסוק צה"ל שפינה אותה לבית החולים. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות רופא קבע את מותו".

תאונת צניחה בשרון: גבר בן 73 נהרג ונערה נפצעה בהתרסקות על מצוק בארסוף. מד"א
זירת ההתרסקות, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully