וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התקיפה בסוריה: התושבים והמבקרים ברמת הגולן לא נרתעים

25.8.2019 / 14:28

ביישובים ואתרי התיירות בצפון לא נרשמה תכונה יוצאת דופן, בעקבות סיכול המתקפה האיראנית מסוריה. התיירים מדווחים על מבקרים רבים ובשלב זה אין הנחיות מיוחדות למגיעים לאזור. "הישראלים לא נלחצים מהר", סיפר בעל מפעל השוקולד בקיבוץ עין זיוון

צילום: דובר צה"ל, טוויטר, עריכה: ניר חן

ביישובי רמת הגולן לא נרשמה היום (ראשון) תכונה יוצאת דופן בעקבות הודעת צה"ל על סיכול המתקפה האיראנית על יעדים בצפון המדינה. מאז אמש לא שונו ההנחיות לתושב רמת הגולן ולמטיילים באזור. ראש המועצה האזורית גולן, חיים רוקח, הודיע אתמול לצוותי החירום ביישובים כי הוא נמצא בקשר רציף עם גורמי הביטחון, וציין כי בשלב זה יש לשמור על שגרה, תוך גילוי עירנות מירבית.

לאחר המתח והחשש מתגובה שנרשמו אתמול, הבוקר התעוררו ברמת הגולן ליום שגרתי של סוף החופש הגדול. התיירנים ובעלי העסקים ברמה מדווחים על חודש מוצלח מאד מבחינת ביקורים באזור, בעיקר של תיירות פנים.

מטיילים באתר החרמון. אתר החרמון, אתר רשמי
יום שגרתי של החופש הגדול. מטיילים באתר החרמון, היום/אתר רשמי, אתר החרמון

הבעלים של מפעל השוקולד ומרכז המבקרים "דה קרינה" שבקיבוץ עין זיוון, גיורא צ'פלינסקי, אמר כי "היו טלפונים בודדים של אנשים שביקשו לדעת מה המצב. אחרי שהבהרנו להם שהכול שקט ורגוע הם הגיעו, הישראלים לא נלחצים מהר". צ'פלנסקי סיפר כי "מבחינתנו הכול רגיל היום. שמענו אתמול בלילה את החדשות כמו כולם, אבל הבנו שהכול בשליטה".

"אני יודע שאנחנו לא שכנים של שוויץ אבל אנחנו חיים כאן בתחושת ביטחון", המשיך צ'פלנסקי. "קודם כל, אנחנו כבר מנוסים בעקבות כמה אירועי עבר ושנית, יש כמה מעגלים שמגנים עלינו ואתמול זה הוכח שוב". לדבריו, "הקיץ הזה מעולה לענף התיירות בגולן והשבוע אנחנו מצפים למבקרים רבים, בעיקר למשפחות עם ילדים, מכיוון שהפעוטונים וגני הילדים יוצאים לחופש".

גם באתרי תיירות נוספים ברמת הגולן מדווחים היום על מבקרים רבים. כך, לדוגמה באתר החרמון ובאתר המורשת הלאומי "עין קשתות". באתרי התיירות מספרים שרוב המטיילים שהגיעו הם בעיקר משפחות.

עוד בוואלה!

דיווח בלבנון: שלושה פעילי חיזבאללה נהרגו בתקיפות ישראל בסוריה

לכתבה המלאה
מטיילים באתר המורשת הלאומי עין קשתות. באדיבות המצולמים
מטיילים באתר עין קשתות ברמת הגולן, היום/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully