וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד מלון בקליפורניה תכנן מסע ירי במקום - והוסגר בידי חברו

עובד המלון דיווח למשטרה על כוונותיו של עמיתו - רודולפו מונטויה בן 37 - וזה נעצר, כשבביתו נמצאו נשק ותחמושת רבה. מחקירה ראשונית עולה כי מונטויה היה מתוסכל מ"סוגיות של כוח אדם" במלון. "תודה לאל שהעובד החליט להעביר את המידע הלאה"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

המשטרה בקליפורניה אמרה כי ייתכן שעובד מלון מנע מסע ירי המוני אחרי שדיווח על אחד מעמיתיו שאיים לירות באנשי הצוות ובאורחים. בעקבות המידע, השוטרים עצרו את החשוד, רודולפו מונטויה, בן 37, ובביתו בלוס אנג'לס נמצאו כלי נשק ותחמושת.

מונטויה עבר במלון של רשת מריוט הסמוך לנמל התעופה בלונג ביץ'. "תודה לאל, שהעובד החליט להעביר את המידע הלאה", אמר לכתבים מפקד המשטרה המקומית, רוברט לונה. בביתו נמצאו, בין היתר, רובה, מאות כדורים וציוד טקטי. החזקה ברובה ובמחסניות גדולות אסורה על פי החוק בקליפורניה.

המשטרה אמרה כי החקירה מצביעה על כך שהחשוד היה מתוסכל בשל "סוגיות של כוח אדם" במקום עבודתו. לפי לונה, "היו לו תכנית ברורה, כוונה ואמצעים להוציא לפועל מעשה של אלימות שהיה עשוי להסתיים עם קורבנות רבים".

הנשקים שנמצאו בביתו של חשוד בלוס אנג'לס
שתכנן על - פי החשד ירי באחד מבית המלון בקליפורניה. אתר רשמי
הנשקים שנמצאו בביתו של החשוד שתכנן עפ"י החשד את הירי בית המלון בקליפורניה/אתר רשמי

מאז שני מעשי הטבח באל פאסו ובדייטון מוקדם יותר החודש, שבהם נרצחו 31 בני אדם, ה-FBI הגבירה את המאמצים למנוע מקרים דומים. בשבועות שחלפו אמרו הרשויות ברחבי ארצות הברית כי הן סיכלו שורות תקיפות דומות, שחלקן תוכננו לפי החשד נגד קבוצות מיעוטים, כולל יהודים. ה-FBI הורה לאנשי השטח שלו לבחון איומים וקרא לציבור לדווח על פעילות חשודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully