וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: כתב אישום הוגש נגד תושבי טמרה בגין תמיכה בדאעש

22.8.2019 / 10:57

מחקירת שב"כ עולה כי אמין יאסין - בן 22, סטודנט לרפואה בסלובקיה ועלי ערמוש - בן 28, סייעו בהפצת אדיאולוגית דאעש בקרב אחרים והורידו למחשביהם קבצים רבים המכילים תכנים של המדינה האסלאמית. בחקירתם נחשף כי השניים לבצע "פעולת ג'יהאד" במועד מאוחר יותר

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד שני תושבי הכפר טמרה בגין תמיכה בארגון דאעש. התיק נחקר על ידי ימ"ר צפון של המשטרה ושירות הביטחון הכללי. העצורים הם אמין יאסין - בן 22, סטודנט לרפואה בסלובקיה ועלי ערמוש - בן 28, שנחשד ונחקר בעבר בחשד לביצוע עבירות ביטחון בזיקה לארגון דאעש.

מהחקירה בשב"כ התברר כי השניים תומכים בארגון דאעש ואף רואים עצמם כשליחיו, עד להקמת החליפות האסלאמית בישראל. במסגרת פעילותם לקידום מטרות ארגון הטרור, סייעו שני החשודים בהפצת אדיאולוגית דאעש בקרב אחרים.

כתב אישום בבית משפט החוזי בחיפה נגד עלי ערמוש ואמין יאסין, תושבי העיר טמרה שבצפון, בגין תמיכה בארגון דאע"ש 22 באגוסט 2019. שלומי גבאי
החשודים בבית המפט, היום/שלומי גבאי

עוד התברר בחקירתם בשב"כ ובמשטרת ישראל כי השניים הורידו למחשביהם קבצים רבים המכילים תכנים של המדינה האסלאמית, לרבות הדרכה ושיטות להכנת אמצעי לחימה וביצוע פיגועי טרור, וזאת לטובת ביצוע ג'האד במועד מתאים.

ברשותו של אחד מהחשודים נמצאו מסמכים רבים העוסקים בתחומי טרור מגוונים ורבים: מסמך על פעולות התנקשות, מסמך הסבר על ביצוע חטיפות, מסמך הסבר על ביצוע ג'יהאד אישי ובחוליות קטנות, מסמך הסבר על ביצוע פעילויות ביטחוניות שונות, מדריך למג'אהד הבודד בעניין חיפוש פלילי, מאמר על אודות פעולות של "זאבים בודדים", מסמך על ייצור חומרי נפץ, מסמך הסבר על ייצור מטען רעיל, מסמך הסבר על ייצור רעל ריצין, מסמך הסבר לייצור מרעום, מסמך הסבר על ייצור כלורופורם, מסמך הסבר לייצור נפלם ומסמך הסבר לייצור סכינים להתנקשות.

  • עוד באותו נושא:
  • דאעש
  • טמרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully