וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעמודי התווך של המושב": באביבים נפרדים מאבישי שנהרג בתאונה

18.8.2019 / 17:58

לאחר שנהרג בתאונת הדרכים סמוך לכנרת, סיפרו קרוביו וחבריו של ביטון, איש קבע בצה"ל, על רגשותיהם בעקבות האובדן. "על אנשים כמוהו נאמר 'מלח הארץ'" סיפר שמעון ביטון, יו"ר הוועד במושב וקרוב משפחתו. "מותו הוא אבדה גדולה מאד למושב"

זירת תאונת הדרכים בכביש 90 בה נהרג בן 39. 18 באוגוסט 2019. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה, הבוקר/מד"א, דוברות מד"א

במושב אביבים נאלצו היום להתמודד עם הידיעה הקשה על מותו של אבישי ביטון, איש קבע בצה"ל, שהתגורר במושב ונהרג הבוקר (ראשון) בתאונת הדרכים בעמק הירדן. ביטון בן ה-39, הותיר אחריו את אשתו דבי, שלושה בנים ובת.

במושב אביבים סיפרו היום כי אבישי נסע הבוקר לירושלים, לצורך השתלמות לקראת העלאתו בדרגה. ביטון שירת כאיש קבע במערך ההכשרות ברבנות הצבאית. התאונה אירעה הבוקר בכביש 90, סמוך לקיבוץ אפיקים. בנוסף לביטון, בתאונה נפצע נער בן 17. הוא יובא למנוחות הערב בבית העלמין האזורי במירון.

שמעון ביטון, יו"ר ועד מושב אביבים וקרוב משפחה של אבישי ביטון אמר היום בעקבות מותו כי "אבישי היה אחד מעמודי התווך של המושב. לנגד עיניו עמד תמיד הרצון לעזור לכולם, אבל לפני הכול הוא היה אבא למופת". ביטון סיפר כי "הוא עשה הכול למען ילדיו. הילדים היו כל עולמו. בימים אלו ממש הוא החל בבניית ביתו במושב. הוא היה עמוד השדרה של הבית ודמות מרכזית במושב".

אבישי ביטון ההרוג הבוקר בתאונה בכביש 90 בעמק הירדן, 18 באוגוסט 2019. באדיבות המשפחה
"היה אבא למופת". ההרוג, אבישי ביטון/באדיבות המשפחה

"אבישי התנדב תמיד לעזור באירועים במושב", הוסיף שמעון ביטון. "על אנשים כמוהו נאמר 'מלח הארץ'. בזמן מלחמת לבנון השנייה עסק בזיהוי ובפינוי של חללי צה"ל. הוא עשה כל שנדרש ממנו במשימה הקשה הזאת, שדורשת עוצמות נפש גדולו. מותו של אבישי הוא אבדה גדולה מאוד למושב אביבים.

זהו אינו המקרה הטרגי הראשון שפוקד את המשפחה. שני הדודים של אבישי נרצחו בפיגוע שאירע בגבול הצפון במאי 1970. בפיגוע פתחו מחבלים בירי על אוטובוס שעבר באזור הגבול. 12 בני אדם, בהם תשעה ילדים ממושב אביבים הסמוך, נהרגו. הדודים של אבישי, שמעון וחביבה, היו בני שבע במותם. בין הנרצחים באותו פיגוע היה גם מכלוף ביטון שהיה דודו של אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully