וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינוואר מאיים: אם צה"ל יפלוש קרקעית לעזה - כוחותיו ירוסקו

13.8.2019 / 22:24

מנהיג חמאס בעזה איים כי הפלסטינים ברצועה "ימטירו אש רקטות" על ערים בישראל אם זו תפתח במלחמה, זאת בעקבות דבריו של יו"ר כחול לבן גנץ על כניסה קרקעית כחלק מסבב לחימה. הוא שיבח את המחבל שירה לעבר כוח צה"ל לפני כחודש בגבול הרצועה, וחוסל אחרי שפצע שלושה לוחמים

עריכה: עמית שמחה

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, הזהיר הערב (שלישי) כי הפלסטינים "ירסקו" את כוחות צה"ל, אם אלו ייכנסו קרקעית לשטח הרצועה. הוא אמר את הדברים כששיבח את פועלו של האני אבו סלאח, המחבל שירה לעבר כוח צה"ל בתחילת החודש בגבול הרצועה, וחוסל אחרי שפצע קצין ושני לוחמים.

"זה נכון שאנחנו רוצים למנוע מעמנו מלחמה ככל שביכולתנו, אבל אנחנו מייצרים רקטות, חופרים מנהרות ומאמנים את הצעירים", הוסיף סינוואר. "ולא נוותר על המשימה הזו למרות ההרעבה והמצור".

מנהיג חמאס יחיא סינוואר במסיבת עיתונאים בעזה. 13 באוגוסט 2019. AP
סינוואר/AP

סינוואר אמר את הדברים במהלך ביקור משפחות בחאן יונס לרגל חג הקורבן. "נמטיר אש רקטות על ערי הציונים אם הכיבוש יפתח במלחמה עמנו", אמר סינוואר.

סינוואר כיוון את דבריו לאיומים שהשמיע יו"ר כחול לבן בני גנץ על חמאס בעת ביקורו בעוטף עזה השבוע. "אנחנו לא מתכוונים שההרתעה תמשיך להיות שחוקה, אנחנו לא מתכוונים שהמודל הזה של עוד סבב ועוד עפיפון ועוד טיל יימשך", אמר גנץ. בפעם הבאה שיקרה כאן משהו, אנחנו נוודא שהסבב יהיה הסבב האחרון. לא נקבל רק הסדרה, נחתור להכרעה צבאית של חמאס ולפירוק המערכת שניצבת מולנו. לא נחסוך בשום אמצעי, אם צריך נפעל לסכל את כל ראשי חמאס, לכתוש באש את כל המרחב, נפעל בצורה קרקעית ככל שנרצה לאן שנרצה וכמה שנרצה".

עוד בוואלה!

אחד מתוך 15 מחוסנים יידבק: "הציבור לא מבין את סכנת החצבת"

לכתבה המלאה
מאמץ כיבוי השריפות באוגדת עזה. דובר צה"ל, דובר צה"ל
גבול רצועת עזה, השבוע/דובר צה"ל, דובר צה"ל

בתחילת השבוע לוחמי צה"ל פתחו באש לעבר מחבל פלסטיני במהלך חילופי אש בגבול רצועת עזה. המחבל זוהה כשהוא מתקרב לגדר המערכת בצפון הרצועה, בעודו חמוש, ופתח באש לעבר הלוחמים, שבתגובה ירו בו למוות.

כמו כן, נמסר כי טנקים של צה"ל ביצעו ירי לעבר עמדות של חמאס באזור. אין נפגעים לכוחותינו ולא גרם נזק. בנוסף לכך, לא נשקפה סכנה ליישובים הסמוכים. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי חילופי אש וירי פגזי ארטילריה אירעו אזור בית חאנון ולפי הדיווחים מרואן חאלד נאסר בן 25 הוא ההרוג בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully