וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנחשד בשחיתות: עובד עיריית ירושלים שם קץ לחייו

גופתו של דני כץ, עובד באגף רישוי ופיקוח, נמצאה ליד ביתו לאחר שמשפחתו דיווחה כי היא חוששת לחייו. בשבוע שעבר נעצר כץ ביחד עם מנכ"ל החברה העירונית אריאל ועובדת נוספת, בחשד כי סיפקו במשך שנים אלפי כרטיסים להופעות בתמורה לקידום טובות הנאה למקורבים

צילום: יותם רונן, עריכה: רענן פוגל

עובד בעיריית ירושלים שם היום (שני) קץ לחייו, זאת לאחר שנחשד במעורבות בפרשת שחיתות. גופתו של דני כץ, עובד באגף רישוי ופיקוח, אותרה ליד ביתו בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשש לחייו.

כץ נעצר בשבוע שעבר יחד עם מנכ"ל החברה העירונית אריאל, ציון תורג'מן ועובדת נוספת, בחשד לשוחד והפרת אמונים. על פי חשד המשטרה, תורג'מן והעובדת סיפקו לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות באמצעות כץ. השלושה שוחררו למעצר בית יום לאחר מעצרם והוצא צו איסור פרסום על שמם. רק אתמול הותר לפרסום שמם של תורג'מן וכץ, ולדברי חבר של כץ, הדבר גרם לו לעוגמת נפש. הוא הותיר אחריו אישה ושתי ילדות.

בניין עיריית ירושלים מכיוון החומות. צילום מתוך ויקיפדיה, Adriana Lobba @ CC BY-SA 3.0, מערכת וואלה! NEWS
עיריית ירושלים: "משתתפים בצער המשפחה"/מערכת וואלה! NEWS, צילום מתוך ויקיפדיה, Adriana Lobba @ CC BY-SA 3.0

"המעשה שנעשה אתמול - ביטול צו איסור הפרסום, ופרסומו בראש גליי, גרמו לבחור עוגמת נפש ומפח נפש כאשר בכל מקום שמו פורסם ותמונתו פורסמה ברבים, דבר שלאדם היה קשה לקבל", אמר החבר. "לצערנו אנחנו נמצאים במצב שהאיש קיפח את חייו והשאיר אלמנה עם שתי ילדות קטנות בבית. השאיר משפחה מרוסקת, וכל זה רק כדי לפרסם את שמו", הוסיף. הוא סיפר כי דיבר אתו לאחרונה הבוקר, "הוא היה שבר כלי. ציפור פצועה שחיפשה חיזוק וקיבלה חיזוק". לדבריו, "משטרת ישראל צריכה לעשות פה חשבון נפש. מדובר באדם שכל עולמו חרב עליו".

מעיריית ירושלים נמסר כי "ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מנהלי ועובדי העירייה משתתפים בצער המשפחה על האובדן הכבד במות יקירם דני כץ ז"ל. עיריית ירושלים, אגף הרווחה והשירות הפסיכולוגי עומדים בקשר עם המשפחה, ויסייעו ככל הנדרש נוכח הטרגדיה הקשה. יהי זכרו ברוך".

עורך דינו, ערן זך, ממשרד יגאל ארנון ושות' מסר כי "קיבלתי בתדהמה את הבשורה הטראגית. אני שולח את תנחומי מעומק הלב למשפחה ומחזק אותה בשעה קשה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully