וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור גדול": יהודה בן השש שנדקר ברחובות יסיים בקרוב את שיקומו

בועז אפרת ודניאל דולב

12.8.2019 / 16:26

שבועיים לאחר שיהודה קירט נדקר בידו על ידי עובר אורח בגן משחקים, הצליח הילד להזיז את כל אצבעות ידיו וצפוי לשוב לשגרה מלאה. הוריו הודו לצוות הרפואי: "היינו רגועים לגבי הטיפול". הרופא הזמין את הילד לתחרות הורדת ידיים והוסיף: "מדובר בנס גדול"

צילום: אופיר לוי, ביה"ח קפלן; דיווחי הרגע

שבועיים לאחר שנדקר על ידי לירן יוסיפוביץ בגן משחקים ברחובות, נפגש יהודה קירט בן השש עם הרופא שהציל את ידו. יהודה הגיע עם הוריו בשבוע שעבר לבדיקה אצל ד"ר דוד יהודה, מנהל היחידה לכירורגיה של היד, שהציל את ידו בניתוח מורכב במרכז הרפואי קפלן ברחובות. הבדיקה העלתה כי יהודה יכול להזיז את כל אצבעותיו ויוכל בקרוב לחזור לשגרת יומו לאחר החלמה מלאה. הרופא אף הציע ליהודה לערוך תחרות הורדות ידיים בעוד שבועיים, בסיום תהליך השיקום.

כשהגיע הפצוע לבית החולים, היה חשש כבד לפגיעה ארוכת טווח בידו. "מדובר בנס גדול שהעורק הראשי והעצבים לא נפגעו", אמר ד"ר יהודה. בן השש הובהל לחדר מיון ילדים כשהוא פצוע באורח קל עד בינוני עם יד מדממת. לאחר ייצוב מצבו הוא הגיע לחדר הניתוח ועבר הליך מורכב במרפק לתפירת השרירים המכופפים, אצבעותיו ומערכת כלי הדם בידו.

יהודה קירט והוריו ארז ורות, יהודה בן ה6 נדקר בגן משחקים ברחובו תעל ידי עובר אורח, בי"ח קפלן רחובות, 8 באוגוסט 2019. גלעד שעבני, מערכת וואלה
יהודה קירט והוריו, בבדיקה אצל ד"ר יהודה בבית החולים קפלן/מערכת וואלה, גלעד שעבני

הוריו של יהודה, רות וארז קירט, שהגיעו עמו לבדיקה ביום חמישי האחרון, הודו לד"ר יהודה על הטיפול הרפואי שהציל את ידו של בנם ועל שירות אדיב ואמפתי. "התכוננתי לאסוף את יהודה וכשהגעתי לשם הבנתי שמדובר באירוע טראומתי. כשמד"א הגיעו הבנתי עד כמה המצב חמור ושפצע הדקירה עמוק ולא פשוט", אמר האב, ארז. "הגענו לקפלן וברגע שנכנס ד"ר דוד יהודה הכול הפך להיות רגוע ואמרתי לו שגם לבני קוראים יהודה. אז לקחתי צעד אחורה והייתי רגוע לגבי הטיפול בילד שלי".

ד"ר יהודה סיפר על הטיפול: "רצתי וראיתי ילד עם פצע עמוק בחלק הקדמי של המרפק באזור כלי הדם והעצבים. ביצענו ניתוח דחוף כדי לבדוק את אספקת הדם עם הצוות הרפואי המצוין של חדר ניתוח. שבועיים אחרי האירוע יהודה מניע את האצבעות ואין חסר נוירולוגי ואנחנו מתחילים בתהליך שיקום המרפק". הרופא שיבח את התנהלותו הרגועה של הילד, וכינה אותו "גיבור גדול".

בעוד שיהודה נמצא בתהליך שיקום, נגד הדוקר, לירן יוסיפוביץ, הוגש לפני כשבועיים כתב אישום בגין תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. בחקירתו סיפר הנאשם כי "חשב שהוא ערפד", יצא מביתו עם הסכין ודקר את הילד ששהה על הקרוסלה שבגן. לאחר סריקות שארכו זמן קצר, אותר החשוד ונעצר.

עוד בוואלה

אחרי הדרישה לפיטורים: נתניהו נפגש עם השר סמוטריץ'

לכתבה המלאה
ילד בן שש נדקר בגן משחקים ברחובות: חשוד בן 34 נעצר. אופיר לוי, ביה"ח קפלן; דיווחי הרגע, אתר רשמי
גן המשחקים ברחובות בו אירעה התקרית/אתר רשמי, אופיר לוי, ביה"ח קפלן; דיווחי הרגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully