וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירת הילד בן השש ברחובות בחקירתו: "חשבתי שאני ערפד"

מחקירת המקרה שהתרחש לפני כשבוע בגן משחקים בעיר, עלה כי החשוד, גבר בן 34 ותושב העיר, יצא מביתו עם סכין, דקר את הילד ששהה על הקרוסלה שבמקום - ופצע אותו באורח קל-בינוני. הפרקליטות צפויה להגיש מחר כתב אישום נגדו

צילום: אופיר לוי, ביה"ח קפלן; דיווחי הרגע

חקירתו של תושב רחובות, בן 34, החשוד שדקר ילד בן שש ופצע אותו באורח בינוני בשבוע שעבר בגן המגינים בעיר, הסתיימה - כך הודיעה היום (רביעי) המשטרה. מחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, לאחר שמעצרו הוארך כמה פעמים.

במהלך חקירתו הוביל החשוד את השוטרים לסכין אשר באמצעותה דקר לכאורה את הילד בגן המשחקים. לחוקריו הוא אמר כי "חשב שהוא ערפד", יצא מביתו עם הסכין, ודקר את הילד ששהה על הקרוסלה שבגן. הילד נפצע בידו באורח קל-בינוני, ופונה לבית החולים קפלן בעיר. לאחר סריקות שארכו זמן קצר, אותר החשוד ונעצר.

ילד בן 6 נפצע בגן המגנים, רחובות, 25 ביולי 2019. דיווחי הרגע, אתר רשמי
גן המשחקים בו אירעה התקרית/אתר רשמי, דיווחי הרגע

"כשהגענו למקום האירוע ראינו את הילד יושב על ספסל בגן הציבורי כשהיד שלו חבושה בחולצה שהניחו עוברי אורח שסייעו לו", סיפר אז אלכסנדר שאריי, פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע. "ביצענו בדיקה רפואית וחבשנו את הפציעה עם תחבושת סטרילית ופינינו את הילד בליווי בן משפחה לבית החולים קפלן כשמצבו קל-בינוני".

ד"ר אורי בלה, מנהל חדר מיון ילדים, המרכז הרפואי קפלן, אמר כי "הגיע לקפלן ילד בן שש מפארק ברחובות לאחר שנדקר - אירוע חריג מאוד. מיד קיבלנו אותו וייצבנו את מצבו. מצאנו בבדיקה שלו חתך עמוק בזרוע שמאל, שדורש טיפול ניתוחי וברגעים אלה הוא נכנס לחדר הניתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully