וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד למרמה והפרת אמונים: שוטר מהסדרה "מחוז ירושלים" נחקר במח"ש

11.8.2019 / 11:32

רכז המודיעין עודד כהן שהופיע בסדרה אחראי על מחנה הפליטים שועפאט והחשדות כלפיו נוגעים למערכת יחסים שניהל לכאורה עם פלסטינית בניגוד לנהלים, כך נחשף בהארץ. ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי הם שוקלים את המשך שירותו וכי החקירה נפתחה לאחר שידור הסדרה

מתוך פרק 9 בסדרה "מחוז ירושלים", עריכה: עמית שמחה

רכז המודיעין עודד כהן, שהופיע בסדרה "מחוז ירושלים", נחקר במח"ש בחשד למרמה והפרת אמונים. כהן הוא הרכז שאחראי על מחנה הפליטים שועפאט, והחשדות כלפיו נוגעים למערכת יחסים שניהל לכאורה עם אישה פלסטינית בניגוד לנהלים. החקירה נערכה בחודש מאי, ואינה קשורה לאירועים שהופיעו בסדרה. המקרה נחשף היום (ראשון) על ידי עיתונאי "הארץ" ג'וש בריינר וניר חסון.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי הם שוקלים את המשך שירותו של כהן. "הסדרה מחוז ירושלים צולמה במהלך שנת 2018 עד תחילת השנה הנוכחית, ובמהלכה צולמו עשרות שוטרים בסביבתם הטבעית בהם השוטר נשוא פנייתך, זאת לצד 7 דמויות ראשיות שהשוטר אינו אחד מהם", נמסר.

נשק הושתל בפרק הסיום של מחוז ירושלים. צילום מסך
מתוך הסדרה "מחוז ירושלים"/צילום מסך

עוד נמסר: "במהלך מאי 2019 עת תחילת שידור הסדרה וזמן רב אחרי סיום עריכתה והכנתה על ידי חברת 'קודה', נפתחה החקירה נגד השוטר במח"ש. לאחר פתיחת החקירה לפני כשלושה חודשים, הוצא השוטר לחופשה כפויה ולאחרונה נערך לו שימוע לשקילת המשך שירותו. כל ניסיון לעוות את העובדות הכרונולוגיות הברורות פסול וחוטא לאמת".

סנגורו של רכז המודיעין, עו"ד איציק כהן, מסר בתגובה: "מדובר בשוטר שמשרת כ-14 שנה בתפקידי ליבה במחוז ירושלים ובחזית הלוחמה בפשיעה הפלילית והלאומנית במזרח ירושלים. השוטר נחקר בחשד לעבירה של מרמה והפרת אמונים הנוגעת לבדיקות שביצע במסוף המשטרתי, והבהיר כי כל הבדיקות שערך נעשו לצורך תפקידו ולמטרה חוקית. השוטר הוצא לחופשה וממתין בשלב זה לסגירת תיקו במח"ש ולהחלטת המשטרה בעניינו".

עוד בוואלה!

מהומות בהר הבית: שוטרים ומתפללים מוסלמים נפצעו; המתחם נפתח ליהודים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully